Linux Kullanıcıları Klübü / Kurulum & Yardım & Destek

Sponsorlu Bağlantılar



MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Ben şimdi 15 yükliycem. Yükledikten sonra deneyimlerimi sizlerle paylaşırım
 
CABBAR

CABBAR

Üye


Sürüm 14 oldu galiba.ilk kurulumdan sonra bayağı bir güncelleme yaptı.
Bende 14 Nadia kurdum ama güncelleme yapmadım malum 5 gb kotalı mobil internet kullanıyorum. Dil ingilizce pek sıkıntı çekmiyorum ama yinede Türkçe olsa daha iyi. Abi sende Türkçe oldu mu güncelleme ile ?


- - - Eklendi - - -

Ben şimdi 15 yükliycem. Yükledikten sonra deneyimlerimi sizlerle paylaşırım

15? Kendi sitesinde en son 14 vardı


- - - Eklendi - - -

16 Mayısta çıkmış 15 o_O
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Güncelleme ile Türkçe oluyor. 15. sürümü çıktı ama tam olarak tanıtılmadı
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR
KayraBey

KayraBey

Üye

Bende 14 Nadia kurdum ama güncelleme yapmadım malum 5 gb kotalı mobil internet kullanıyorum. Dil ingilizce pek sıkıntı çekmiyorum ama yinede Türkçe olsa daha iyi. Abi sende Türkçe oldu mu güncelleme ile ?


- - - Eklendi - - -



15? Kendi sitesinde en son 14 vardı


- - - Eklendi - - -

16 Mayısta çıkmış 15 o_O

Evet Türkçe hiç sıkıntı yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
KayraBey

KayraBey

Üye
Yeni bir güncelleme ile bizde 15 oluruz herhalde degil mi Serhan?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Bence konu basligi linux kullanicilari kulubu olsa daha iyi olur :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Hayırlısı :D
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Konuda sadece linuxla ilgili muhabbet dönse Başka şeyler yazılmasa :tebessüm: Kendi mesajım dahil 7 mesajı şikayet ettim bu mesajı da geceye doğru şikayet edeceğim sizlerin buna dikkat etmemizi rica ediyorum :oke: umarım yanlış anlamazsınız
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan ve Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
Konuda sadece linuxla ilgili muhabbet dönse Başka şeyler yazılmasa :tebessüm: Kendi mesajım dahil 7 mesajı şikayet ettim bu mesajı da geceye doğru şikayet edeceğim sizlerin buna dikkat etmemizi rica ediyorum :oke: umarım yanlış anlamazsınız

Ben konuyu tamamen şikayet edecektim ilgisiz tüm mesajların kaldırılması için.İyi yapmışsın :good:

Konu başlığının değişmesi bence de güzel fikir.

Linux Kullanıcıları Kulübü / Kurulum & Yardım & Destek olabilir mesela.
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR ve MaxiHan
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Arkadaşlar konu ile alakasız mesajları sildim sohbete çevirmezsek daha hoş bir konu olur. Sohbet etmek için zaten bölümümüz mevcut hepiniz biliyorsunuzdur.

MaxiCep-Oyun ve Sohbet Cafe ©

Konuyu dağıtmadan yorumlamızı yazarsak hem kimsenin kalbi kırılmaz hemde konu amacı yönünde hareket eder. İyi forumlar. :maxicep:
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede, MaxiHan, Nextman ve 1 kişi daha
M@cros

M@cros

Üye
Xp candır :-)
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar konu ile alakasız mesajları sildim sohbete çevirmezsek daha hoş bir konu olur. Sohbet etmek için zaten bölümümüz mevcut hepiniz biliyorsunuzdur.

MaxiCep-Oyun ve Sohbet Cafe ©

Konuyu dağıtmadan yorumlamızı yazarsak hem kimsenin kalbi kırılmaz hemde konu amacı yönünde hareket eder. İyi forumlar. :maxicep:

Teşekkürler :)


- - - Eklendi - - -

Linuxu denemenizi öneririm zaten windows xp'ye desteği kesecek çok yakın bir zamanda
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Evet blue uzerinden gidicek yani win8 ve sonrasi :)
 
M@cros

M@cros

Üye


Teşekkürler :)


- - - Eklendi - - -


Linuxu denemenizi öneririm zaten windows xp'ye desteği kesecek çok yakın bir zamanda

Alışması zor geliyor bana.Kursam da xp üzerinde virtualbox a filan kurarım.:D
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
konuyu biraz toparladım tekrar sıkıntı olursa bildirirsin Serhan :) Bu nasıl bu arada :) 3 tane flash var

ama buda solydx gibi stabil ubuntu tabanlı MacOsx :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Çok teşekkür ederim emeklerin için abi :) Proje gerçekten güzel düşünülmüş ama apple temalı olması biraz çakma havası katmış :D
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Çakma değil kardeşim tamamiyle hazırlanmıi iso dosyası var macbuntu tabi biraz çakma ama usb deyim mesela gayet hızlı çalışıyor persistence çok iyi çalışıyor.Tabi bir MacOsx gibi olmasada güzel hoşuma gitti compiz de var ben bunda kalırım bir süre :D.Masaüstü bana küsecek yakında :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar konu ile alakasız mesajları sildim sohbete çevirmezsek daha hoş bir konu olur. Sohbet etmek için zaten bölümümüz mevcut hepiniz biliyorsunuzdur.

MaxiCep-Oyun ve Sohbet Cafe ©


Konuyu dağıtmadan yorumlamızı yazarsak hem kimsenin kalbi kırılmaz hemde konu amacı yönünde hareket eder. İyi forumlar. :maxicep:

Abi senide bekleriz linux'a :D


- - - Eklendi - - -

Çakma değil kardeşim tamamiyle hazırlanmıi iso dosyası var macbuntu tabi biraz çakma ama usb deyim mesela gayet hızlı çalışıyor persistence çok iyi çalışıyor.Tabi bir MacOsx gibi olmasada güzel hoşuma gitti compiz de var ben bunda kalırım bir süre :D.Masaüstü bana küsecek yakında :)

en kısa sürede deneyeceğim ama slax linux en iyi usb sürümü gibi geldi bana
 


Üst Alt