
bari şu windows kağıdını sökeydinLinux ve Ice Tea keyfi![]()
![]()


Ben direk print screen tusuna basip cekiyorumsimdi disaridayim eve gidince bakayim
kurdunmu abi
Tamam biliyorum zaten ben bunu.windows ta yapiliyordu zaten böyle

cd ye yazarken hata mı oldu acebaUbuntu olmadı ama denedim olmadı zina Hakan.Windows yanına kur diyorum dvd yi çıkarıyor bana onu al enter la yeniden başlasın pc diyor ama hiçbirşey olmuyor.direk windows a geçiyor.aynı sekilde mint denemesi başarılı oldu kurdum kullanıyorum çok memnunum
neyse sağlık olsun usb bellek ile deneseydinubuntu minte bin basar zaten mintin karalı sürümü ubuntu tabanlı sistemi kurdum fareyi bile tanımadı. yani ubuntu hala kral

vista kullanmadım ama ubuntu mintten daha iyi ve daha Türkçe
Ona bakarsan windows 7 de vista tabanlı, sadece ustunde oynanmis ve birazda ekleme yapilmis hali ama hangisi kral?![]()
vista kullanmadım ama ubuntu mintten daha iyi ve daha Türkçe

Sürüm nedir ? Bİzi aydınlatır mısınız efendimBenim pc usb ile açılmıyor malesef ubuntuyu ilk usb den kurmayı denedim
Ben mint ten gayet memnunum.tanımadığı donanım yok.hep türlü filmi açıyor.açılışta 200mb kadar bellek kullanıyor.şimdilik bende sorun yok.
