Linux Kullanıcıları Klübü / Kurulum & Yardım & Destek

Sponsorlu Bağlantılar

Şehriyar

Şehriyar

Üye
Linux u seviyorum ama kullanamıyorum.
Pc eski biraz benim. Amd turion x2 var. Uyumsuz malesef...
 


MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Nextman in mesajlarına bakabilirsin eski pcler icin 1 sayfa geride
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Mutlaka uyumlu bir linux vardır ama destek olmadığı için sorun olabilir ama ben yinede bir bakayım geceye doğru yazarım buraya sonucu :)
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Amd turion 64 x2 işlemcim. Şimdilik gerek yok ama ya tatilde belki kurarım belki kurmam.
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
O zaman yeni bilgisayar aldıgınizda bekleriz aileye :)
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici

biz onla bi ara konuşmuştuk o da uyumsuz demişti benim işlemciyle :)

Bunu dene

Ben şu an usb üzerinde pentium laptopdan yazıyorum 256 ram var :D

 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Iste bundan bahsediyordum ben :D evdeki 128 mb ramlik masaustune en kisa zamanda deniycem su sinavlar bitsin hele birde :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
En kísa zamanda tar.gz yüklemeyi anlatacagim linuxa yeni baslayanlarin en cok sıkıntı çektigi konulardan bir tanesi
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Tar.gz yukleme diye bisey yok her paketin farkli bi kurulumu var ve bu kurulum paketin icinde readme gibi dosyalarda anlatiliyor yani ben oyle biliyorum :)
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Zaten genel olarak soyledim onu ama her ne kadar readme olsada acemi kullanicilar yapamiyor :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
büyük ihtimal türkçe olmuyorda ondan :D
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Aynen :D
 
pRime.

pRime.

Üye
son finalden sonra ubuntuyu kurdum. oh be dedim pc'm uçuyor resmen. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Ubuntu ozgurluktur :oke:
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Hayırlı olsun herkesi bekleriz :)
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Linux ve Ice Tea keyfi :D :D :çay:
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Ubuntu gittikçe cazip gelmeye başladı, eskiden söz vermiştim bi daha ubuntuya geçmeyecem diye ama hayırlısı bakalım :D
 


Üst Alt