biz onla bi ara konuşmuştuk o da uyumsuz demişti benim işlemciyleNextman in mesajlarına bakabilirsin eski pcler icin 1 sayfa geride

biz onla bi ara konuşmuştuk o da uyumsuz demişti benim işlemciyle![]()

bu 12.04 sen bi 13.04 kullan görüşürüzUbuntu gittikçe cazip gelmeye başladı, eskiden söz vermiştim bi daha ubuntuya geçmeyecem diye ama hayırlısı bakalım![]()

