Linux Kullanıcıları Klübü / Kurulum & Yardım & Destek

Sponsorlu Bağlantılar

HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Şifre koy o şifreyi kopyala terminalde şifre isteyince sağ tuşa basıp enter yap olması lazım şifreyi yanlış yazıyosundur terminalde şifre yazarken ekranda hiç bir değişiklik olmaz şifreyi yapıştır enter yap
 


enterneoll

enterneoll

Üye
yeniden yükledim :D dayanamadım zaten pek birşey yoktu ve bu arada ben yandaki başlatıcı çubuğundaki kısayolları nasıl aşya tarafa alabilirim ?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Hiç araştırmadım :)
 
enterneoll

enterneoll

Üye
veya nasıl masaüstüne koyabilirim o kısayolları :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Sondaki link abi

- - - Eklendi - - -

veya nasıl masaüstüne koyabilirim o kısayolları :D

Osx teması kurma diye konu var orda yazanlari yap :)

- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/linux-tabanli-isletim-sistemleri/mac-osx-tema-kurulumu-810039-yeni-mesaj.html
 
  • Beğen
Tepkiler: enterneoll
enterneoll

enterneoll

Üye
abi yazanları uyguladım kodları yazdım fakat temalardan seçerken yine bulamadım :D
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Konunun sahibine sor :) belki yardım edebilir
 
enterneoll

enterneoll

Üye
abi bu arada size baya soru soruyorum ama artık bende linux kullanıcam ve öğrenene kadar baya başınızı ağrıtıcam galba bir konuyu öğrenmek isteyince saplantı oluyo bende :D
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Bendede :D sor tabi paylaşım yap soru sor araştır
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
enterneoll

enterneoll

Üye
abi şimdi linux kurduk o zaman root atıp Overclock yapabilirmiyiz :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Atarsınde pc de iş çok karışık :)
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Tema yapimini anlattigim bir konum var :)
 

fnldstntn

Üye
Bende linux kullanmak istiyorum fakat birkaç sorum var...
İlk olarak atom işlemcili 1gb ramli bi netbook için en iyi linux dağıtımı hangisi..?
İkinci olarak ben linuxta Connectify alternatifi bir uygulama varmı?(Wifi den bağilı olduğum interneti 2. bir wifi adaptöründen paylaşmak için...)
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Connectify wine da calisabilir ve alternatifine bakacam simdi. Linux mint veya lubuntu deneyebilirsin. Lubuntu inanilmaz hizli bir isletim sistemi, lubuntu kullanabilirsin.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Mint 15 olivia 200mb ram kullanıyor
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Connectify wine da calisabilir ve alternatifine bakacam simdi. Linux mint veya lubuntu deneyebilirsin. Lubuntu inanilmaz hizli bir isletim sistemi, lubuntu kullanabilirsin.

Arkadaşım ben bişey sorucam :D bende windows 8 yüklü, ben linuxu denemek için kurmak istiyorum ama win8 den de olmak istemiyorum. harddiski 2 ye bölüp linuxu oraya kurabilirmiyim ? Yani Bir Pcde 2 İşletim sistemi ?
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Ikiye bolmene gerek yok dagitimlarin icinde zaten windows da calisan kurulum yazilimi bulunuyor, kendisi her seyi hallediyor
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Ikiye bolmene gerek yok dagitimlarin icinde zaten windows da calisan kurulum yazilimi bulunuyor, kendisi her seyi hallediyor

Nasıl yani? Linuxdan memnun kalmazsam ? ve bu Linux Mint türkçe değil mi ?
 


Üst Alt