Kytos
Üye
O herşeyi hallediyor.Kurup deneyin.Tüm donanımı otomatik kuruyor.
Peki teşekkür ederim abi. Ubuntu kurmayı düsünüyodum win7 nin yanına kurabilirim di mi?
O herşeyi hallediyor.Kurup deneyin.Tüm donanımı otomatik kuruyor.

Linux de driver olayı var mı? Varsa nasıl kurucaz?
Arkadaşlar ben bir iso buldum 4.2GB. Adı openSUSE 12.3
Site bu.Acaba buda bir linux dağıtımı mı? Cevap "Evet" ise neden bu kadar büyük boyutlu?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
- - - Eklendi - - -
Birkaç görsel...
- - - Eklendi - - -


Çünkü tüm depo ve uygulamaları içinde barındırıyor. Opensuse 12.3 sürümü tüm dağıtımların dvd'si mevcuttur.![]()
Bunu mu kursam acaba
- - - Eklendi - - -
Tüm dağıtımların dvd'si mevcuttur derken abi?
ama gerek yok bence sistem aynı ilk lite dediğimiz kurulum daha iyi benim görüşüm bu istersem kurarım zaten.

Genelde populer sürümlerin Dvd'si mevcuttuama gerek yok bence sistem aynı ilk lite dediğimiz kurulum daha iyi benim görüşüm bu istersem kurarım zaten.
Örnek :Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

|
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
| 06-Mar-2013 06:25 | 953M | ||
|
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
| 06-Mar-2013 05:43 | 928M | ||
|
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
| 06-Mar-2013 08:32 | 890M | ||
|
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
| 06-Mar-2013 06:16 | 862M |
O sifre yonetici sudo komutunu verince gelir, orada bir sey gorunmesine gerek yok sen yaz sifreyi entera bas
