Linux Kullanıcıları Klübü / Kurulum & Yardım & Destek

Sponsorlu Bağlantılar

MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Mint gnome kullaniyorum 12. Surum. Ayrica mint yukleme cdsi veya usbsi icinde kurulum dosyasi oluyor. Windows uzerinde bu programi calistirarak kurabilirsin
 


KayraBey

KayraBey

Üye
Opensuse kurdum ama beğenmedim
 
-Hokage-

-Hokage-

Üye
açıkcası ubuntu kurdum ama olaya çok fransızdım sevmedim. 1-2 tane daha denemiştim onlarda ing. evde benden baska kmse kullanamayıdo diye silmek zornda kaldım.

Mint baya iydi ama
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
açıkcası ubuntu kurdum ama olaya çok fransızdım sevmedim. 1-2 tane daha denemiştim onlarda ing. evde benden baska kmse kullanamayıdo diye silmek zornda kaldım.

Mint baya iydi ama

Tekrar gec mint'e :ehe bu arada lutfen Türkçe'yi duzgun kullan.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
Mint 15 üzerine tanımam. Ekran görüntüleri paylaştım oradan bakabilirsiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
KayraBey

KayraBey

Üye


Ben kuramadım ki abi, az daha windowstan da oluyordum :D

Benim pc 5 yıllık ama işletim sistemi olarak kurup çalıştıramadığım hiçbir şey yok. Xp vista w7 linux mint pardus ubuntu Opensuse debian :) hatta aynı anda 3 sistem kurup kullandım hiç sorun çıkmadı.
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
Invoke

Invoke

Üye


Benim pc 5 yıllık ama işletim sistemi olarak kurup çalıştıramadığım hiçbir şey yok. Xp vista w7 linux mint pardus ubuntu Opensuse debian :) hatta aynı anda 3 sistem kurup kullandım hiç sorun çıkmadı.

Benimki 4ü bitiriyor maşallahı var ya pcden yana sıkıntım yok :D
Ubuntuyla-Win7 aynı anda kurmuştum da ubuntu da yapamadım sonra mint denedim bugün, olmadı :/


- - - Eklendi - - -

Deneyecem ya daha =)


- - - Eklendi - - -

Bir linux kullanmam şart :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Konu kurallarına uyunuz
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
-Hokage-

-Hokage-

Üye
128mb ramde bile çalışıyor linux. Milletin çöpe attıgı pcyi alın çakınl linuxu evde kurun bir köşeye torrentin köküne vurursunuz. Sadece torrent deil normal bile kullanılır
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Aynen :)
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye

butun linux sistemler gibi, n9'a gore oldukca iyi.


- - - Eklendi - - -

Emuyle :) program şeklinde zaten atrix ubuntu os listesinde ;)
ubuntu ya n900'de girdi yakinda n9'da girer. zaten ubuntu da firefox gibi android uzerinden boot oluyor. eger driverlari port edebilirlerse cok cok iyi olur da, nokia'nin driver id'leri bile sifreli. profesyonel bir ekip gerekli tam randimanli calismasi icin.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Umarım girer gerçi meego daha iyi bence firefox stabil mi?
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
emulator ile calistirmayi en sevdigim isletim sistemi hep windows98 olmustur. neden bilmiyorum :)

bu arada tam emulator degilde emulator ile kaynaktan gelen birsey uzerinden calistiriyorum n9'da ben debian'i.

ileriki zamanda pardus deneyecegim bakalim ne olacak? :)


- - - Eklendi - - -

Umarım girer gerçi meego daha iyi bence firefox stabil mi?
harmattan'daki mi, debian'daki mi.?


- - - Eklendi - - -

harmattan'dan bahsediyorsan firefox ve opera 1150mhz'den sonra stabil oluyorlar. opera tek islem oldugu icin nadiren cokuyor. firefox ise parcali bir cekirdege sahip. stabil fakat arada yanit verememe durumu oluyor. bunlarin disinda harmattan, eminim 600 mhz'de bile stabil calisir. nemo'yu zaten genellikle 600mhz'de kullaniyorum. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: vezir020
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Nemo ne hiç duymadım :)
 
Invoke

Invoke

Üye



Tahir abi, ( gerçek adının da tahir olduğunu düşünerek böyle diyorum ama ? =) )
ilk görüntüm :D Başıma gelenleri yazsam çok uzun olur :D Windowsu bozdum resmen, neyse yine ubuntuya döndük :D Kişiselleştirip adam ettikten sonra bir görüntü daha paylaşacağım =)
 
KayraBey

KayraBey

Üye
hadi hayirli olsun bakalim hosgeldin
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
nemo; meego topluluğunun yaptığı, meego gibi saf linux mer çekirdeğini kullanan bir işletim sistemi.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
nemo; meego topluluğunun yaptığı, meego gibi saf linux mer çekirdeğini kullanan bir işletim sistemi.
görsel var mı? bide mer çekirdeği nedir? çok duymuştum

- - - Eklendi - - -

nemo; meego topluluğunun yaptığı, meego gibi saf linux mer çekirdeğini kullanan bir işletim sistemi.
görsel var mı? bide mer çekirdeği nedir? çok duymuştum
 


Üst Alt