maymuncuk21
Üye
lg optimus me yardıımmmm
beyler ben gecen gun lg optımus me aldım ama bı sorun var. ben telefondan kontorle ınternete gırılmesını kapatım sadce wı-fi ile ınternete gırmeyı etkınlestırdın bunun sebebıde su mesela kontorle facebooka gırıyorum ama telefon ben facedeyken market ve google aramayıda acıyo facebook paketım varken dıger ıkısı acık oldugu ıcın kontorum gıdıyo bu sorunun bı couzumu varmı wi-fi ılede baglandım bı ıkıkez otomatık gırıyo google ve markete nedenı ne olabılır beyler kapatma sansım varmı 

