lg optimus me yardıımmmm

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
maymuncuk21

maymuncuk21

Üye
    Konu Sahibi
lg optimus me yardıımmmm
beyler ben gecen gun lg optımus me aldım ama bı sorun var. ben telefondan kontorle ınternete gırılmesını kapatım sadce wı-fi ile ınternete gırmeyı etkınlestırdın bunun sebebıde su mesela kontorle facebooka gırıyorum ama telefon ben facedeyken market ve google aramayıda acıyo facebook paketım varken dıger ıkısı acık oldugu ıcın kontorum gıdıyo bu sorunun bı couzumu varmı wi-fi ılede baglandım bı ıkıkez otomatık gırıyo google ve markete nedenı ne olabılır beyler kapatma sansım varmı :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

maymuncuk21
Cevap
53
Görüntüleme
9K
sedat_69
maymuncuk21
Cevap
1
Görüntüleme
889
Sertug1991


Üst Alt