Lg optimus me hakkında görüşleriniz.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

oflumutluhan

Üye
    Konu Sahibi
Lg optimus me hakkında görüşleriniz.
Arkadaşlar lg optimus me almayı düşünüyorum +ları nedir - leri nedir.bu fiyatlarda tavsiye edebileceğiniz telefon varmı ? Şimdiden teşekkür ederim.
 


cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
Androidli olduğu için rahat olursun:oke:
 
buket2

buket2

Üye
çok güzel bir telefon...şu an piyasada olan en iyi smartphonelardan biri. android froyo işlemcisine sahip. tasarım ve uygulamaları çok güzel. fiyatıda gayet makul. şarj sorunu yok. ben tavsiye ederim :ehe
 
technoblue

technoblue

Üye
optimus me şarj konusunda diğer telefonlara göre %50 ye varan tasarruf sağlıyor. wi-fi ve gps'i mevcut. ayrıca interneti de oldukça hızlı bir telefon. için rahat olsun bu fiyata alabileceğin en iyi telefon.
 
Ocean258

Ocean258

Üye
optimus me şarj olarak baya uzun sure dayanabilen bi telefon, tasarım olarakta çoğu kişi tarafından beğenildiğini gördüm. internet hızı bekledıgınde daha ıyı olacagını soyleyebılırım kendım kullandım. smartphone almak ıstıyorsan gercekten guzel bı tercıh olur senın ıcın.pısman olmazsın.
 
technoshark

technoshark

Üye
Optimus Me ! son derece tasarımı bakımından olsun, görünüş bakımından olsun hoş bir telefon , kullanılabilirlik bakımındanda güzel.. bence verdiğin paraya değicek bir telefon, ayrıca teknik servis bakımındanda sorun yaşayamıyacağın bir firma olduğunu söyliyebilirim :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt