Lg Optimus l5 hakkında yorumlarınız

Sponsorlu Bağlantılar

genckasif

Üye
    Konu Sahibi
Lg Optimus l5 hakkında yorumlarınız
Merhaba herkese iyi forumlar. Bir sorum olacak ben LG Optimus L5 almayı düşünüyorum fakat çoğu insan kötü v.s gibi şeyler söyledi çok oyun oynamam temple run, subway surf v.s gibi oyunları oynarım en fazla bu gibi oyunlarda kasar mı ayrıca jb güncellemesi çıkmış bu güncelleme ile yukarıda söylediğim oyunların performansı nasıl kullanan arkadaşlar yorum yapabilir mi acaba ?
 


bnerdem

bnerdem

Üye
dostum ben oynuyorum temple run ı. onları bana yönlendir :D şu an Jelly Bean Türkiye güncellemesi de geldi. kafamız rahat :) daha ne söylemeliyim ki :D
 

genckasif

Üye
    Konu Sahibi
dostum ben oynuyorum temple run ı. onları bana yönlendir :D şu an Jelly Bean Türkiye güncellemesi de geldi. kafamız rahat :) daha ne söylemeliyim ki :D

Acaba jelly bean'dan birkaç ekran görüntüsü atmanız mümkün mü ?
 
seyamkk

seyamkk

Üye
custom romlarla işlemci 1 ghz'ye kadar çıkıyor Oyunlarda Eh işte Orta Derecede Zorlanır şuan cyanegenmodda bug var Sim kartı görmüyor oyun için en iyi rom şu olay düzeltilirse oynanmayacak oyun kalmaz youtube de vioyosu var combat zero 4 ü adam kasmadan oynuyor.


Dicem o ki eyer oyun için alacaksan pek tavsiye etmem tabi custom rom yüklemssen ama 4" lik bulacağın en iyi tel daha ucuzun bulamssın
 

Gggg1994

Üye
oyun oynamıyorum ama her ihtiyacımı rahat karşılıyor ve gelen güncelleme sayesinde parasının hakkını veriyor diye düşünüyorum tavsiye ederimm
 
skylinegti

skylinegti

Üye
499 tl fiyatı ile teknosada satılıyor ve bu fiyata alınabilecek en iyi telefon...
 
Ocean258

Ocean258

Üye
fiyatı çok uygun akıllı telefon sanırım o fiyata daha iyisi yok :)
 
enver_techno

enver_techno

Üye
L7'yi tavsiye ederim :oke:
 
FarklıBirDost

FarklıBirDost

Üye
ben çok memnunum.. ekran çözünürlüğü biraz düşük olabilir ama çokta belli değil. dokunmatiği çok güzel. şu ana kadar oynadığım oyunların hemen hemen hiç birinde donma veya kasma olmadı. tek sorunu google play'den indirdiğin uygulamalar telefon hafızasına kayıt ediyo. yani hafıza kartına taşıma şansın yok. zaten 3 gb telefon hafızası var bence o pek önemli değil derseniz on numara beş yıldız telefon. millet kamerası kötü diyo ama ben tam odakladığımda güzel çekiyo. fotoğraflarından memnunum video kaydı da idare eder.
 


Üst Alt