Lg kt520 Sorun acil bakın lütfen!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yigitberberoglu

Üye
    Konu Sahibi
Lg kt520 Sorun acil bakın lütfen!
arkadaslar lg nin 3g destekli kt 520 modelini kullanmaktayım ancak telefonla ilgili bi sıkıntım var mesaj attıgım zaman no ların 3 tanesini kaydediyo tekrar göndericeğim göndere tkladığımda en son mesaj gönderdiğim 3 numara cıkıyo ve bunu kesinlikle kaldıramıyorum yardımcı olursanız svinirim
 


zanzo

Üye
eğer kimse yardımcı olmadıysa belki bu bilgilerim sana yardımcı olacaktır
cihazı açtıktan sonra
--mesajlar
daha sonra
1-Yeni mesaj oluştur
daha sonra
1-Mesaj
daha sonra
paragrafta birşey yazılmamış iken
--Ortadaki Gönder tuşuna bastığında
son gönderilen 3 numaran karşına çıktı mı
--Numaraların Üstünde "İsim" yazan yer seçili iken
ortaya basarak Alıcılar Kısmına Geçmiş Oluyorsun
--Sol En Üst Tuşa Basarak "Seçim" karşına çıkan kısımdan
2-Son Kullanılanları Bulup ortadaki onay tuşuyla "Seç" diyorsun
Ve Son Kullanılanlar Karşında buradan Hangi Numaraları Silmek İstiyorsan
Hepsi Senin Emrinde
Burada Yapacağın Sileceğin Numaranın Üzerine Gelip
--Sol Üst "Seçim" Tuşuyla Seçtikten Sonra
2-Sil Demek Kalıyor...


Sanırım Yardımcı Olmuştur Bu Yazdıklarım...
Kolay Gelsin...
 

byyslayer

Üye
telefon dil ayarları çinceye geçti düzeltemiyorum yardım edermisiniz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt