yigitberberoglu
Üye
Lg kt520 Sorun acil bakın lütfen!
arkadaslar lg nin 3g destekli kt 520 modelini kullanmaktayım ancak telefonla ilgili bi sıkıntım var mesaj attıgım zaman no ların 3 tanesini kaydediyo tekrar göndericeğim göndere tkladığımda en son mesaj gönderdiğim 3 numara cıkıyo ve bunu kesinlikle kaldıramıyorum yardımcı olursanız svinirim
