javierbardem
Üye
-
Konu Sahibi
-
8 aydır kullanıyorum Maasallah her hangi bir sorunu olmadı internet ve oyun oynayan biri olarak bataryasindan da gayet memnunumz2 nin goruntusu begenmedim.g2 nasil arkadaslar, sorunları yoksa g2 alasım var.
LG Daha Yeni Telefon Yapmaya Başladı Daha Önce de Yapıyodu Ama Dikkat Çekici Değildi Diyeceğim LG G2'yi Çıkarınca Piyasaya Gerçek Bir Telefon Koydu G2'de İlhamı Aldı G3'ü Gerçekten Profesyonel Bir Cihaz Olarak Çıkardı G3 Al Derim 3GB Ram 32GB Dahili Hafıza Bence Harika Hem G3'de Depolama Sıkıntısı Yaşamazsın Takarsın SD Kartı 128GB'a Yükselir.1500tl ye g2 32gb mı alayım yoksa 2100 e g3 32 mı? deger mi g3 almaya?
Kendi kendine kapaniyo falan diyolar kimisi sorun duzeldi diyo kimisi devam ediyor diyo.bu sıkıntının olmadıgıni bilsem hemen alacagim g3 u.LG Daha Yeni Telefon Yapmaya Başladı Daha Önce de Yapıyodu Ama Dikkat Çekici Değildi Diyeceğim LG G2'yi Çıkarınca Piyasaya Gerçek Bir Telefon Koydu G2'de İlhamı Aldı G3'ü Gerçekten Profesyonel Bir Cihaz Olarak Çıkardı G3 Al Derim 3GB Ram 32GB Dahili Hafıza Bence Harika Hem G3'de Depolama Sıkıntısı Yaşamazsın Takarsın SD Kartı 128GB'a Yükselir.
Düzeldi Diye Duydum Yazılımdan Kaynaklı Bir Sorun Vardı Güncellemeyle Düzeldi.Kendi kendine kapaniyo falan diyolar kimisi sorun duzeldi diyo kimisi devam ediyor diyo.bu sıkıntının olmadıgıni bilsem hemen alacagim g3 u.
Z2 Sağlam Ama Özelliksizzzz.Bence Xperia Z2 al.
Kardes hangi seri seninki bakabilir misin kutusuna?406k ile mi baslıyo?Var kardeş 32gb lik ilk çıktığında aldım bir kaç kez resetleme yaptı sonra guncelleme geldi sorun yok şuan çokta memnunum pc kullanmayı bıraktım o kadar diyeyim sana.
Evet kardeş 406kp ile başlıyorKardes hangi seri seninki bakabilir misin kutusuna?406k ile mi baslıyo?
kardes para sıkınti degil buna ragmen g2 yi mi oneriyosun?g2 de hosuma gidiyo da hani g3 varken g2 yi almak sacma geliyo bana.g3 un bataryasi da gunu cikarir heralde.Kapanma olayi var mi yok mu bilmiyorum ama G2 kullaniyorum ve G2 almani oneririm G3 G2 den cok farkli cok yenilik getirdi denemez G2 32 GB cok daha uygun fiyatli ve G3 den farksiz denebilir bataryasinin cok daha iyi durumda oldugu da asikar.Lakin 2.000 lira butcen var ve o fiyata alinabilcek modeller Z2 olsun One M8 olsun G2 den donanim olarak cok yuksek olmasalar da saglamlik konusunda bi gomlek ustunler.G2 tasarimindan dolayi hassas bi telefon iyi korumak gerekli benim icin sorun degil diyosan G2 o fiyata alabilecegin harika cihaz
kardes para sıkınti degil buna ragmen g2 yi mi oneriyosun?g2 de hosuma gidiyo da hani g3 varken g2 yi almak sacma geliyo bana.g3 un bataryasi da gunu cikarir heralde.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?