LG G3 bomba gibi geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
LG G3 bomba gibi geliyor
LG’nin yeni amiral gemisi üst düzey donanım özellikleri ile geliyor.

Samsung şu anda akıllı telefon pazarının lideri durumunda. Samsung gibi Güney Kore merkezli bir akıllı telefon üreticisi olan LG de son dönemde Samsung gibi yükselişini sürdürüyor. Bir çok yeni model sunan firma son olarak amiral gemisi modeli LG G2 ile tüm dikkatleri üzerine çekmişti.



Ülkemizde de bir çok akıllı telefon kullanıcısı tarafından tercih edilen LG G2, tasarımı ile beğeni toplarken, üst düzey donanım özellikleri ile de dikkat çekiyor.

2014′e girmemize sayılı günler kala şimdiden firmaların 2014′de sunacağı yeni amiral gemilerine gözler çevrilmiş durumda. Merakla beklenen bu modellerden bir tanesi de LG G3 olacak.

Geçtiğimiz Ağustos ayında LG Display tarafından hatırlanacağı üzere 5.5″ büyüklüğünde ve 2560×1440 piksel çözünürlüğünde LCD panellerin duyurusu gerçekleştirilmişti. Bu yeni panellerin LG’nin yeni amiral gemisinde kullanılacağı kaydedilmekte.

Raporlara göre 2014 ikinci yarıda duyurulması beklenen LG G3, QHD ekran yanı sıra 16MP arka kamera ile gelecek. Ayrıca LG tarafından geliştirilen sekiz çekirdekli işlemcili yonga setinin de kullanılacağı gelen iddialar arasında yer alıyor.

Firmanın yonga setinin LG Odin kod ismine sahip olduğu daha önce karşımıza gelmişti. Bu senenin başında LG, ARM ile 64-bit Cortex-A50 serisi işlemci için lisans anlaşması yapmıştı.

LG G3 bomba gibi geliyor
 


Mayk29

Mayk29

Üye
şuan ki teknoloji yılımızdan sanki cok ileride millet 5mp cameradan 8 e terfi etmeden 13 ler 16 lar 20 ler geldi
41 i saymıyorum :) 2.2 ghz işlemciler çok iyi 2k ve 4 k ekranlar ne bileyim ilerleyen yıllarda ne gibi teknoloji gelir telefonlara bilinmez ama şuan çok çok ileride teknoloji en azından bizim ülkede.
 
  • Beğen
Tepkiler: TheLastWarrior
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
lcd ekran :hmmm
 
Invoke

Invoke

Üye
FHD ekran gözümüzü çok yoruyor, pixelleri saymaktan da bıktık ! Bir an evvel QHD ekranlar gelmeli. (!)

ne düşünüyon la G2de lcd =PBu arada sondan 2.paragrafta G3 yazılması gereken yere G2 yazılmış @ANIL =)
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
Led ekran daha iyi olur full hd görüntü kalitesi sanki tvyi anımsattı lcd diyince :D
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow

fnldstntn

Üye
Lg yazılım güncellemesi sorununu çözemezse bu gidişle bu piyasadan çekilmek zorunda kalacaklar...G2 fiyat performnası yüksek olmasına rağmen 2.3 milyon satabildi...
 
LimePie

LimePie

Üye
lcd işi bozdu eski bir teknoloji led olsaydı daha iyi olurdu ama donanımı sağlam
 
Invoke

Invoke

Üye
Ne taktınız arkadaş lcdye... Kimse demedi g2 lcd diye =P
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Sd kart slotu koysunlar artık
 

MaxipmaN

Üye
g2deki lcd mi çok iyi ekranı vardı bence sd kart girişi ile iyi satacaktır
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Yıl olacak 2014 sd kartı geçtim artık usb girişi bile yapmalılar artık 41 mp kamera 8 çekirdek falan tamam bunlar güzel şeyler ama olan geliştiriliyor yeni şeyler lazım.
 

MaxipmaN

Üye
Yıl olacak 2014 sd kartı geçtim artık usb girişi bile yapmalılar artık 41 mp kamera 8 çekirdek falan tamam bunlar güzel şeyler ama olan geliştiriliyor yeni şeyler lazım.
flash bellek takmak için diyorsan odun gibi durur :D
 
Invoke

Invoke

Üye
O zaman kalın olması lazım =P OTG var işte =PAma bence de yeni şeyler lazım, 2k ekrana ne gerek var anlamıyorum ki. Fhd neye yetmiyor zaten kücücük ekran. Bizim tv, telefonun kaç katı 720p ekranı var =P
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
flash bellek takmak için diyorsan odun gibi durur :D
Ya kalın olmasın bunların bi aparatı olsun mesela sd kartların var ya pcye takmak için o tarz birşey inceltici gibi birşey olsun şarj yerinden ya da usb girişinden girilsin. Bak laptopum serviste hariciden fotoğrafları müzikleri atacam atamıyorum :)
 
Invoke

Invoke

Üye
Ya kalın olmasın bunların bi aparatı olsun mesela sd kartların var ya pcye takmak için o tarz birşey inceltici gibi birşey olsun şarj yerinden ya da usb girişinden girilsin. Bak laptopum serviste hariciden fotoğrafları müzikleri atacam atamıyorum :)

OTG var zaten?
 
boran9999

boran9999

Üye
Şuan için LCD panel dışında panel varmı merak ettim? Aydınlatmayla karıştırmayalım ;)
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
LG iddiasını sürdürüyor demek gelsin bakalım G2 ile dikkatleri iyi çekti üzerine
 


Üst Alt