Öneri LG G2 32 GB aldım

Sponsorlu Bağlantılar



Anil-D

Anil-D

Üye
ekran ısınınca sararıyormu
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
ekran ısınınca sararıyormu
hayır hala ilk gün ki gibi o sararma sorunu kalıcı oluyor yani bir gün aniden sararıyor sonra ısınmasada rengi sarı kalabiliyor ama garanti bu garanti kapsamına giriyor
 
Anil-D

Anil-D

Üye
hayır hala ilk gün ki gibi o sararma sorunu kalıcı oluyor yani bir gün aniden sararıyor sonra ısınmasada rengi sarı kalabiliyor ama garanti bu garanti kapsamına giriyor
alayımmı onerırmısın
 
ıRagnaRı

ıRagnaRı

Üye
    Konu Sahibi
ben g2 de ilk zamanlar 40 saati görüyordum (3 saat ekran süresi) youtube kanalı için oyun videoları çektiğim için yani oyunu iki kere üst üste açmak gibi bir yük atında kalıyor 30 dk video çekimden sonra cihaz el yakmaya başlıyor ve şarj yaklaşık %30 daha aşağıya iniyor
anladım. hocam arkadaki flashı kamera haricinde acabiliyor muyuz?
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
anladım. hocam arkadaki flashı kamera haricinde acabiliyor muyuz?
evet hatta hiç bir uygulama kurmak sızın widgetlarda flaş ışığıdiye bir widget var onu ana sayfaya sürükle sonra kullanmaya başla eğer beğenmez isen google play stor da el feneri diye arat yüzlece uygulama var hatta kendi içinde ram temizleme widgeti bile var biraz kullanıcı dostu bir yapısı var
alayımmı onerırmısın
ekranı bana biraz keskinliği ve canlığı az gibi geldi (ya da ben note 2 ye fazla alıştım) kıfıfla kullandığım hallede arka tarafında çıkamayn gri lekecikler oluştu (siyah model) (çok büyük değil (0.3 mm kare kadar ama 30-40 tane falan vardır) örneririm ama biraz malzeme kalitesi düşük gibi (note 2 den kaliteli ama) bir htc one m8 yok) güzel cihaz alacaksanız en aşağı 32 gb lik modeli alın
 
ıRagnaRı

ıRagnaRı

Üye
    Konu Sahibi
evet hatta hiç bir uygulama kurmak sızın widgetlarda flaş ışığıdiye bir widget var onu ana sayfaya sürükle sonra kullanmaya başla eğer beğenmez isen google play stor da el feneri diye arat yüzlece uygulama var hatta kendi içinde ram temizleme widgeti bile var biraz kullanıcı dostu bir yapısı var
eyvallah
Arkadaşlar teli bugün yarım metreden parkeye düşürdüm.Ekranın üstüne düştü. Allahtan bişey olmadı. kılıf almak şart. Tavsiyeleriniz var mı?
 
98farom98

98farom98

Üye
Spigen armor olabilir
 

Benzer Konular



Üst Alt