Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hayır hala ilk gün ki gibi o sararma sorunu kalıcı oluyor yani bir gün aniden sararıyor sonra ısınmasada rengi sarı kalabiliyor ama garanti bu garanti kapsamına giriyor
hayır hala ilk gün ki gibi o sararma sorunu kalıcı oluyor yani bir gün aniden sararıyor sonra ısınmasada rengi sarı kalabiliyor ama garanti bu garanti kapsamına giriyor
ben g2 de ilk zamanlar 40 saati görüyordum (3 saat ekran süresi) youtube kanalı için oyun videoları çektiğim için yani oyunu iki kere üst üste açmak gibi bir yük atında kalıyor 30 dk video çekimden sonra cihaz el yakmaya başlıyor ve şarj yaklaşık %30 daha aşağıya iniyor
evet hatta hiç bir uygulama kurmak sızın widgetlarda flaş ışığıdiye bir widget var onu ana sayfaya sürükle sonra kullanmaya başla eğer beğenmez isen google play stor da el feneri diye arat yüzlece uygulama var hatta kendi içinde ram temizleme widgeti bile var biraz kullanıcı dostu bir yapısı var
ekranı bana biraz keskinliği ve canlığı az gibi geldi (ya da ben note 2 ye fazla alıştım) kıfıfla kullandığım hallede arka tarafında çıkamayn gri lekecikler oluştu (siyah model) (çok büyük değil (0.3 mm kare kadar ama 30-40 tane falan vardır) örneririm ama biraz malzeme kalitesi düşük gibi (note 2 den kaliteli ama) bir htc one m8 yok) güzel cihaz alacaksanız en aşağı 32 gb lik modeli alın
evet hatta hiç bir uygulama kurmak sızın widgetlarda flaş ışığıdiye bir widget var onu ana sayfaya sürükle sonra kullanmaya başla eğer beğenmez isen google play stor da el feneri diye arat yüzlece uygulama var hatta kendi içinde ram temizleme widgeti bile var biraz kullanıcı dostu bir yapısı var