Kardesim 28 saat 40 dk sonra kalan %6oha 28 dkda %6mi verdi
vay ekrani oza,am sadece yarimsaat kullandinKardesim 28 saat 40 dk sonra kalan %6
Hadi canım sende yapmaKardesim 28 saat 40 dk sonra kalan %6
Kardes 28 saatten sonra kalan sarj %6Yok canım sende 28 dk da %100 şarj bitmez kardeşim @ıRagnaRı kardeşime soralım
Noldu ki?Hadi canım sende yapma
Kardeşim şarj çok kötüNoldu ki?
Vallaha mi?Kardeşim şarj çok kötü
Asiri isinma gormedim dahag2 felaketmis ozaman cok isiniyormu peki
ekrani yarim saat kullandin fullmu parlaklik güç tasarrufu acikmiydi onlarida soyleseydinVallaha mi?
Ekran parlaklik %20 guc tasarrufu %30 dan sonra aciliyo ekrani 1 saate yakin kullandimekrani yarim saat kullandin fullmu parlaklik güç tasarrufu acikmiydi onlarida soyleseydin
nasıl anlamadım?0 aldığına eminmisin arkadasim 8 saat aliyorda
sende suan ne varben g2 de ilk zamanlar 40 saati görüyordum (3 saat ekran süresi) youtube kanalı için oyun videoları çektiğim için yani oyunu iki kere üst üste açmak gibi bir yük atında kalıyor 30 dk video çekimden sonra cihaz el yakmaya başlıyor ve şarj yaklaşık %30 daha aşağıya iniyor
