LG G Flex Ülkemizde Satışa Sunuldu.

Sponsorlu Bağlantılar

MCR Killjoy

MCR Killjoy

Üye
    Konu Sahibi
LG G Flex Ülkemizde Satışa Sunuldu.


Lg'nin 2013 yılında lanse ettiği ve boydan boya kavisli yapısıyla dikkat çeken LG G Flex ülkemizde teknoloji mağazaları ve operatörler tarafından satışa sunuldu.

Cihazın teknik özelliklerine değinecek olursak:
  • 6 inç 720p OLED ekran
  • 2 GB Ram
  • Snapdragon 800 chip set [Krait 400 CPU & Adreno 330 GPU]
  • 32 GB Dahili depolama alanı
  • 13 MP arka kamera
  • 3500 mAh batarya
Cihaz ülkemizde 2.599 TL fiyatla çıkış yaptı.

Resim & yazı : MCR Killjoy
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL


Invoke

Invoke

Üye
Çok ucuzmuş. (!)Ayrıca Snap800 işlemci değil çip set oluyor. Krait 400 CPU / Adreno 330 GPU daha doğru bir tabir olabilir ya da genel olarak sadece Snap800.

Haber için :tşk: :D
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner., Dede, esmeran3 ve 1 kişi daha
MCR Killjoy

MCR Killjoy

Üye
    Konu Sahibi
Çok ucuzmuş. (!)Ayrıca Snap800 işlemci değil çip set oluyor. Krait 400 CPU / Adreno 330 GPU daha doğru bir tabir olabilir ya da genel olarak sadece Snap800.

Haber için :tşk: :D

Teşekkürler düzelttim.
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
hakkaten çok ucuzmuş millet bunu alacağına gider İ5S alır Note 3 Alır Z1 Alır G2 alır alırda alır yani bi orta segment telefonun bu kadar pahalıya satılması hata çok fazla satmaz
 
  • Beğen
Tepkiler: boran9999 ve esmeran3
Invoke

Invoke

Üye
hakkaten çok ucuzmuş millet bunu alacağına gider İ5S alır Note 3 Alır Z1 Alır G2 alır alırda alır yani bi orta segment telefonun bu kadar pahalıya satılması hata çok fazla satmaz

Orta mı segment? :D

Gayet üst segment bir cihaz. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
orta segment bence özellikleri yeni çıkacak cihazlara göre kıyaslarsak orta :D
 
Kerim.

Kerim.

Üye
2600lira:hmmm
 
ANIL

ANIL

Admin
Haber için teşekkürler. G2 varken ülkemizde bu fiyat ile işlemez :D
 
0MG90

0MG90

Üye
Çok pahalı bunu alacağıma iPhone alırım.
 
Invoke

Invoke

Üye
At alınır 2600 liraya :D
 
  • Beğen
Tepkiler: avast, .caner. ve Dede
0MG90

0MG90

Üye
Gider motor alırım hatta :D
 
ANIL

ANIL

Admin
Notebook daha mantıklı olur :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
AndroidTR20

AndroidTR20

Üye
Sadece esnediği için bir telefona 2600 TL vermek akılkarı değil bu fiyatı bunu alacağına 1-2 bekle galaxy5,lg g3,iphone 6,htc one 2,sony z2 al daha mantıklı :alkis
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
2600 tlye cillop gibi pc toplanır :ehe
 
LimePie

LimePie

Üye
2600 tlye oyun pcsi toplarım daha iyi
 
kamuraN021

kamuraN021

Üye
yamuk bir telefona bu para verilir mi bu parayla iki tane gm elite alırım bence de orta segment Bi telefon
 
Invoke

Invoke

Üye
Orta segmentten sonra bir de yamuk geldi. :blink:
Evet, daha farklı şeyler de bekliyoruz. :pc:
 
  • Beğen
Tepkiler: avast, H.TOGAN, GDDR5 ve 3 diğerleri
0MG90

0MG90

Üye
Pasaport çıkartır eğer yeni yılsa New York'a gider orda harcar gelirim daha iyi :D
 
  • Beğen
Tepkiler: esmeran3
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Bu telefon orta segment ise Galaxy S4 giriş seviyesi oluyor :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
bilinçli

bilinçli

Üye
Orta segment değil ancak üst segment içinde şuan giriş fiyatı oldugu için biraz pahalı gelebilir.
 

Benzer Konular

ömer talat katı
Cevap
13
Görüntüleme
1K
ömer talat katı
TheNightMare.
Cevap
0
Görüntüleme
536
TheNightMare.
Buğra
Cevap
12
Görüntüleme
1K
Silinen Üye 2625978
TheNightMare.
Cevap
0
Görüntüleme
511
TheNightMare.


Üst Alt