lenovo laptop kullanan varmı

  • 27 Ağustos 2014
  • 766 Okunma
  • 13 Cevap

  1. arkadaşlar lenovo laptop kullananlara bi sorum olacak yardm edın lutfen
     


    Yazan: pistol433
    Mobil cihaz ile gönderdi
  2. Buyur?
     

  3. hocam 5 gun once medıa makttan g505 aldm bazen fare donup kalıo ve DVD rıhgterın ustundekı çıkıntı oynuo bu benım kafama takıldı hanı hocam sorunlu bı cıhazsa gıdeyım ıade edıyım benı aydınlatırsan sevınırım
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  4. @pistol433 Cihazın özelliklerine baktım vasat malesef. Bu yüzden fare donmasını normal olarak karşılıyorum fakat çıkıntının oynaması normal bir durum değil, iade etmeni öneririm :oke:
     
  5. ozellıkler soyle amd a4 1.50 ghz 4 cekırdek 2 gb paylaşımsız ekran kartı 500 gb hdd usb 3.0 yarın gıdıp ıade edeyım ben en ıyısı
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  6. Bence de hocam. Eğer sürekli donuyorsa fare o da normal değil. Ama arada sırada donuyorsa normal. Ama kesinlikle iade etmelisin.
     

  7. yazılarını söktum ama hocam ben ya evet arada sırada kasıo hocam ya hocam 1.50 ghz 4 cekırdek 2 gb paylaşımsız ekran kartı 4 gb ram vs vasat mı bu pc < Resmi açmak için tıklayın >
    burası oyunuo ıste hocam
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  8. işlemci biraz eski bnce kardeşim tabi oynayan yerin durumda bnce normal değil
     

  9. 899 tlye aldm ama bu para edermi sizce
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  10. evet fiyat biraz uygun gbi kardeşim ama keşke biraz daha ekleyip bazen 1000 tl ye BAZI teknolji marketlernn hafta sonu indrmleri oluyo onlardan biraz daha gçlüsünü kapardın ama öle çok büyük şeyler yapmıcaksan üstün oyunlar yazlım çalışması falan işini görecektir rahat ol
     

  11. yok hocam sadece wolfteam oynuom oda biraz kasıo gibi geldi neyse bide pc için benchmark testi yapıp karsılastırabilecegım bı program bılıomusunuz
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  12. ama iade edebliosan et bnce biraz daha ekleyip iyi bişe alablirsin kafanda raht olur
    ---
    valla kardeşim o tür programlra inanmadgm için pek bakmıyorum pc performans vermiyosa isterse en yüksek verileri alsn testten ne fayda
     

  13. evet ama bu ozellıklerının yazdığı yapışkanı yırttım ben ya amd a4 felan yazıodu
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  14. Vasat hocam. İşlemci dandik. İade edebiliyorsan et.
     
Yüklüyor...
16/10/2018 - 02:13