Leman "Milli Utancımızı" Böyle Çizdi...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dreamboys69

dreamboys69

Üye
    Konu Sahibi
Leman "Milli Utancımızı" Böyle Çizdi...
Leman "Milli Utancımızı" Böyle Çizdi...



Dünya barışına katkı için 8 Mart’ta Milano’dan yola çıktıktan sonra 31 Mart’ta Türkiye’de tecavüz edilerek öldürülen İtalyan sanatçı Giuseppina Pasqualino di Marineo tüm Türkiye'yi üzüntüye boğmuştu. Leman Dergisi de bu haftaki kapağına “Barış Gelini”ni konu aldı.
İşte O Kapak:



söylemek istedigim çok şey var ama malesef yazamıyorum.utanç verici bişey böylelerinle aynı havayı solumak:sopa:

 


kurt bey

kurt bey

Üye
Ne demek milli utanç yav. Sapığın biriğinin yaptığını koca ulusa hangi hakla mal ederler. Daha bir kaç gün önce ABD de 21 yaşında bir genç kızımız doğru tedavi edilmediği için hastanede yaşamını yitirdi. Bundan tüm ABD ulusunu sorumlu tuttumu leman dergesi. Artık haddini aşmaya başladı bence budergi ayrıca "milli utancımız" die başlık açan arkdaşımızıda bu saygısızlığından dolayı özür dilemeye davet ediyorum. Kimse Türk milletini böyle bir şekilde suçlama hakkına sahip değildir. Hergün dünyanın bir köşesinde insanlar öldürülüyor,tecavüze uğruyor ama hiçbirzaman bir millete zan altında bırakılmıyor. Türk medyası yine o aşağılık yüzünü gösterek sözüm ona Türkm milletini suçsuz gösterme,melek gösterme çabasında. Yahu kendi kendinize ortalığı ayağa kaldırıyorsunuz. Yazıklar olsun. :@:@:@
 
delrico

delrico

Emekli Yönetici
yazıklar olsun valllla:@
 
ouSahin

ouSahin

Üye
Ne demek milli utanç yav. Sapığın biriğinin yaptığını koca ulusa hangi hakla mal ederler. Daha bir kaç gün önce ABD de 21 yaşında bir genç kızımız doğru tedavi edilmediği için hastanede yaşamını yitirdi. Bundan tüm ABD ulusunu sorumlu tuttumu leman dergesi. Artık haddini aşmaya başladı bence budergi ayrıca "milli utancımız" die başlık açan arkdaşımızıda bu saygısızlığından dolayı özür dilemeye davet ediyorum. Kimse Türk milletini böyle bir şekilde suçlama hakkına sahip değildir. Hergün dünyanın bir köşesinde insanlar öldürülüyor,tecavüze uğruyor ama hiçbirzaman bir millete zan altında bırakılmıyor. Türk medyası yine o aşağılık yüzünü gösterek sözüm ona Türkm milletini suçsuz gösterme,melek gösterme çabasında. Yahu kendi kendinize ortalığı ayağa kaldırıyorsunuz. Yazıklar olsun. :@:@:@

abi tmm kızma sakin ol :ehe
 
JaNbErG

JaNbErG

Emekli Yönetici
yazıklar olsun valla kınıyorum
 
dreamgirls

dreamgirls

Üye
nedense tecavüz olaylarının çoğu bizim ülkemizde olmakta...
dünya sarsıldı bu haberle birlikte, bi italyan barış gezisinde tecavüze uğradı, ndn Türkiye'ye gelesiye kadar bişi olmadı da Türkiye de geldi bu olay başına...?
şu ki ülkemizde, cinselliğin bi tabu olması, doğal bi ihtiyaç olarak görülmemesi, görev olarak benimsenmesi, dürtülerin bastırılması ve daha sayamadığım birçok nedenin doğurduğu sonuçlardır bunlar...
ayrıca karikatüre istinaden, hangi ülkede bi genç kız bakire çıkmadı diye öldürülmüştür bi açıklama yapcak olan var mı?
 
handsome

handsome

Üye
ne tür insanlar var ya gerçi bunlarada insan denilmez ama bu kadar mı uçkurda bu insanlar.böle insanlara şaşıorm.ne kadar adi ler.
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
Ne demek milli utanç yav. Sapığın biriğinin yaptığını koca ulusa hangi hakla mal ederler. Daha bir kaç gün önce ABD de 21 yaşında bir genç kızımız doğru tedavi edilmediği için hastanede yaşamını yitirdi. Bundan tüm ABD ulusunu sorumlu tuttumu leman dergesi. Artık haddini aşmaya başladı bence budergi ayrıca "milli utancımız" die başlık açan arkdaşımızıda bu saygısızlığından dolayı özür dilemeye davet ediyorum. Kimse Türk milletini böyle bir şekilde suçlama hakkına sahip değildir. Hergün dünyanın bir köşesinde insanlar öldürülüyor,tecavüze uğruyor ama hiçbirzaman bir millete zan altında bırakılmıyor. Türk medyası yine o aşağılık yüzünü gösterek sözüm ona Türkm milletini suçsuz gösterme,melek gösterme çabasında. Yahu kendi kendinize ortalığı ayağa kaldırıyorsunuz. Yazıklar olsun. :@:@:@


sana katlmıyorum KURTOĞLU85 arkadaşım şimdiye kadar bu sitede gördügüm en anlamlı konu bu sen bu konuya ve ya dergini cıkardıgı yazılar saygi duymaya bilirsin ama kimseyi özür dilemey çagırmaya hakın ve YETKİN yok konuya saygı duy oku yarumunu yap kimseyi bişiye çagırma tabiki bu olaylar bizim UTANCIMIZ Türk olarak hepizmiz utancı inşal boyle bir olayla bi daha karşılaşmayız paylaşım için tşk eline yüregine saglık abi
 

_KadirşinaS_

Üye
Bu ne saçma başlık, bu ne saçma konu. Ne milli utancı ya? Almanya'da benim insanımı diri diri yaktılar. Hani nerede? hiç ses yok o olaydan. İngiltere'de gencecik Türkleri döve döve hastanelik ettiler sanırım biri öldü, hani onların milli utancı. Yada daha can alıcı bir örnek. Her ne kadar olayın aslını bilsek de, abd ırakı mahvettikten sonra ne dedi "aaaa burada nükleer silah falan yoook" ama bunu söylediğinde onbilerce insan ölmüştü. Ne oldu hala öldürmeye devam ediyor. Lütfen kendimizi hor görmeyelim.Batının amacı zaten bizi kendimizden tiksindirmek, Türklük'ten utandırmak.Yıllardır yapılan propagandalar hep böyle. Ama fırsatınız olursa gidin bir Fransa'yı, İngiletere'yi, Macaristan'ı, İtalya'yı gezin ve onların rezilliklerini de görün.
Yanlış anlamayın, onlar bize zarar veriyorsa biz de onlara verelim demiyorum. Ama madem bir hayvanın suçundan dolayı, bir ülkeyi yargılayacağız; o zaman direk bu hayvanların yetişmesine sebep olan ülkelerden başlayalım.
 
canturgay

canturgay

Üye
Ne demek milli utanç yav. Sapığın biriğinin yaptığını koca ulusa hangi hakla mal ederler. Daha bir kaç gün önce ABD de 21 yaşında bir genç kızımız doğru tedavi edilmediği için hastanede yaşamını yitirdi. Bundan tüm ABD ulusunu sorumlu tuttumu leman dergesi. Artık haddini aşmaya başladı bence budergi ayrıca "milli utancımız" die başlık açan arkdaşımızıda bu saygısızlığından dolayı özür dilemeye davet ediyorum. Kimse Türk milletini böyle bir şekilde suçlama hakkına sahip değildir. Hergün dünyanın bir köşesinde insanlar öldürülüyor,tecavüze uğruyor ama hiçbirzaman bir millete zan altında bırakılmıyor. Türk medyası yine o aşağılık yüzünü gösterek sözüm ona Türkm milletini suçsuz gösterme,melek gösterme çabasında. Yahu kendi kendinize ortalığı ayağa kaldırıyorsunuz. Yazıklar olsun. :@:@:@
başından sonuna kadar katılıyorumm...

--------------- Ekleme ---------------

'bu olay herhangi bi yerde olabilirdi..Türkiye de oldu.Türkiye yi şuçlayamayızz..'

pipa bacca nın kardeşi söylüyor bunu...
 
POWER

POWER

Üye
Konu ne hallere gelmiş.Açın televizyonu ve izleyin olmadı elinize bir gazete aldı olmadı açın radyoyu.Bu haber aynı bu şekilde bir haftadır gündemde.O kadar kişi bu yazdıklarınız demedi de siz neden diyosunuz?
Ayırca başka milletler manyaksa sapıksa kızıyla dayısıyla felan ewlenmek nomal karşılanıyo diye bizdede mi normal karşılanacak!Ya da tam tersi?Ben kınarım arkadaş!A.B.D de de olsa Almanaya'da da olsa Türkiyem'de de olsa!Onlar kınamadıysa ben kınarım ben utanırım!
 
Salihyet

Salihyet

Üye
leman sonunda ülkemizin gerçek sorunlarına değinmeye başlamış galiba :)
o hayvanı bulup en ağır cezayı vermek lazım (her zaman söylerim, cezayı halk versin, bi kerecik....)
 
Altun.

Altun.

Üye
bir kişinin yaptığını tüm ülkeye damgalamamak lazım. kurtoğluna katılmadan edemeyeceğim. başlı değişmeli bence...
 
dreamnoble

dreamnoble

Üye
Türk ulusu böyledir bilmiyormusunuz...Sevinci milli sevinç,üzüntüsü milli üzünç,utancı milli utanç...

Tartışmaya hiç gerek yok.
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
yazıqlar olsun
 
CanceR

CanceR

Üye
ben bu haberde kötü kokular aldım ama nese :@
 

_KadirşinaS_

Üye
Ya hala bazıları savunuyor. "Arkadaşlar" diye son kez hitab ediyorum.Zira kendini bir ş..siz ile aynı kefeye koyup sonra bunu tüm millete yükleyenlere arkadaş demek bana uygun değil. Bakın emin olun,bırakın tüm Türkiye'yi, burada ki hiç kimse o hayvanla eş değerde değil. Nasıl olurda bu olayı hepimizin mensup olduğu bir millete mal edersiniz.Kurunun yanın da yaşı da yakma mantığını bırakın artık.
 
POWER

POWER

Üye
K.Bakma arkadaşım ama milletçe bi yobazlaşma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz.Eğer milleti eğitemezsek sürekli bu olaylar ortaya çıkar.eğitsenizde bunlar olabilir ama bunalrın sayısı az ve göze çarpmayan cinsten olur.Biz hala dünyanın gözünde "Barbar" bir milletiz.Bunu yıkmamız gerek bunun içinde eğitim ve denetim şart!Milletçe bu konuya ne kadar hassas olduğumuzu belirtmezsek onlarada bu fırsatı vermiş oluruz.
 
dreamboys69

dreamboys69

Üye
    Konu Sahibi
en önemlisi ise dünya barışına katkı sağlamak için yola çıkıp Türkiyede namusunu ve canını yitiriyorsa,ben bunu yapandan utanırım.almanyada Türklerin evlerini yaktılar ama utanmadılar derseniz çok yanlış düşünürsünüz.biz Türküz alman değil yada amerika.
ulu önder Atatürkten bir örnek;

M.Kemal Paşa 9 Eylül'de Belkahveye geldi, fakat İzmir'de çatışmalar sürdüğü için geceyi KemalPaşa'da (Nif) geçirdi ve 10 Eylül'de İzmir'e girdi. 10 Eylül'de bile yer yer çarpışmalar sürmekteydi 3.000 kişilik bir Yunan kuvveti esir alınmıştı. İzmir'e giren M. Kemal Paşa'nın kalması için Karşıyaka'da bir köşk hazırlandı. Kral Konslantin de bu köşkte kalmıştı. Evin kapısında kendisini karşılayanlar merdivenlere bir Yunan Bayrağı sermişlerdi. Yunan Kralı'nın Türk Bayrağı'nı çiğneyerek eve girdiğini belirtenlere M. Kemal: "Hata etmiş. Ben bu hatayı tekrar edemem. Bayrak, ulusunun şerefidir. Ne olursa olsun yerlere serilemez ve çiğnenemez. Kaldırınız..." yanıtını vererek Yunan Bayrağı'nı kaldırttı.
 
kurt bey

kurt bey

Üye
K.Bakma arkadaşım ama milletçe bi yobazlaşma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz.Eğer milleti eğitemezsek sürekli bu olaylar ortaya çıkar.eğitsenizde bunlar olabilir ama bunalrın sayısı az ve göze çarpmayan cinsten olur.Biz hala dünyanın gözünde "Barbar" bir milletiz.Bunu yıkmamız gerek bunun içinde eğitim ve denetim şart!Milletçe bu konuya ne kadar hassas olduğumuzu belirtmezsek onlarada bu fırsatı vermiş oluruz.
hassas olduğumuzu milli utancımız diye makaleler yazarak, öldürülen şahsın yakınlarını tvlerimize çıkarıp tabiri cazise yalakalık yaparak, leman gibi ahlaki ve milli değerlere önem vermeyen saçma sapan bir derginin mizahıylamı göstermeliyiz ercan. yapmayın allah aşkına ya. Adamların bizleri hala barbar bilmesi bizdenmi kaynaklanıyor sence, yoksa bizim sözde müttefik dediğimiz devletlerin kendi tarih kitaplarında barbar diye göstermeleri ve nesillerini Türk düşmanı olarak yetiştirmelerindemi kaynaklanıyo? Biz Türkler kimseye kendimizi sevdirmek zorunda değiliz. Saygı duymalarını sağlamak zorundayız. Atalarımızın yaptığı gibi. Ama bunu leman dergisi vb. basın yayın organlarıyla yapamayız. Ayrıca dün haberlerde izledim 94 yaşında bir kadına tecavüze yeltenmişler acaba leman dergisi bunuda o tuhaf mizahına konu edecekmi? yada kaçınızın bundan haberi var, yabancılara olunca utanç milli utanç oluyorda kendi halkımıza olunca niye kimse gıkını çıkarmıyor? Fikri olan varmı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt