Birde tek sıkıntı ses az telefon çalıyor duymuyorum. Bunun bi yolu var mı ses yükseltme yazılanı da okudum aynı.
Birde tek sıkıntı ses az telefon çalıyor duymuyorum. Bunun bi yolu var mı ses yükseltme yazılanı da okudum aynı.
Bir ayar gerekiyor ama ben de uğraşamadım neden dolayı oluyor bilmiyorum. Hoparlörün kapasitesi yeterli bence çünkü önceki versiyonda ses iyiydi. Şimdi arama esnasında dahili kulaklık sesi ve hoparlör sesi az. Romla birlikte gelen ses uygulaması (v4 mü ne öyle bir ismi var telefon yanımda olmadığı için ismini tam hatırlamıyorum) nın gerekli ayarlarını yaptım ama ses hala az.
Arkadasin dedigi gibi yap ama 5. Maddeyi tekrar yapmana gerek yok zaten 3 .maddede yuklenmis oluyor ayriyetten modullerden gravty box sectikten sonra telefonu tekrar baslatmani isticek
Yaptım çalıştı da eyvallah sağolun ikiniz de. Ama bildirim ayarını yapamadım bulamadım. Diğer ayarlarla oynaya oynaya baya telefonun şekli şemali değişti ama romun bir sıkıntısı yok stock romdan sonra iyi bile geldi. İyi iş.
Yaptım çalıştı da eyvallah sağolun ikiniz de. Ama bildirim ayarını yapamadım bulamadım. Diğer ayarlarla oynaya oynaya baya telefonun şekli şemali değişti ama romun bir sıkıntısı yok stock romdan sonra iyi bile geldi. İyi iş.
Bir ayar gerekiyor ama ben de uğraşamadım neden dolayı oluyor bilmiyorum. Hoparlörün kapasitesi yeterli bence çünkü önceki versiyonda ses iyiydi. Şimdi arama esnasında dahili kulaklık sesi ve hoparlör sesi az. Romla birlikte gelen ses uygulaması (v4 mü ne öyle bir ismi var telefon yanımda olmadığı için ismini tam hatırlamıyorum) nın gerekli ayarlarını yaptım ama ses hala az.
Evet stock roma gore hoparlor sesi az aramadaki kulaklik bence yeterli garantim bitsin hoparlorunu degistirmeyi dusunuyorum gerci custom rom kullaniyorum garanti simdilikte yok ama geri getirme sansim var
Ben hata gormedim sadece stock rom daki kamera performansindan biraz kotu cansiz geliyo bana
cekilen foto da zaten ayni yeri hem stock hemde v12 ile cekince mb farki cikiyo ortaya stock romda 3.60 mb cikiyo v12 de 1.40 mb cikiyo boyutlar bu da iki foto arasinda fark olusturuyo