LCG Jukebox v2.40 [Winamp] [Tam Sürüm]

Sponsorlu Bağlantılar

sgenc4

Üye
internet radyo destegi nerde göremedim
 


Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Host Problem Yarattığı İçin Şuan Telefonumda Kurulu Değil... Sen Kurdun Mu ? Kurcala Biraz ;)
 
maki20

maki20

Üye
saol birader deneyelim bakalım
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim Ama Denemeni Tavsiye Etmem... İndirmeden Önce Şu Yorumlara Bir Göz Atın...
 
Silinen Üye 476002

Silinen Üye 476002

Kapalı Hesap
yha bunu başka türlü full yapma şansımız yok mu acaba kardeş :mahcup: yardımcı olursanız sevınırım :oke:
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Eğer Olsaydı Şimdi Bu Soruyu Sorma Gereği Duymaz Full Sürümünü indiriyor Olurdun... ;)
 
daymoon

daymoon

Üye
pro yu kurdum güzel gorunum yapmıslar şifremi girdim şifre dogrulamak için baglantı istedi kapattım host u gerekli klasore kopyaladım restart attım ama nafile yine baglantı istedi saglık olsun emegine saglık
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evet Kardeşim Hostta Problem Var Full Olmuyor... Ama İlk Sağlıklı Bir Host Ayarladğımda Paylaşıma Açıcam... :)
 

fatiko16

Üye
abi çok tatlı bi program ya..hasta oldum..ama sanırım bi süre sonra (1saat 20 dakika) kullanamayacağım..yorumlara bakılırsa şu "host" denen zımbırtıyı yüklememiz gerekiyo..Ue-Gazi kardeşimiz inşallah bize bulacak.. ;D umutla bekliicez...
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Valla Kardeşim... Program Güzel Güzel de... Hostu da Bir Okadar Güzel... :( Sıkıntı Yaratmasa... Daha Güzel Olacak :(
 
GoDLoVe

GoDLoVe

Üye
ya ne yaptıysam olmuyo dediğiniz her şeyi denedim her yoldan denedim N80 kullanıyorum
ama bi türlü internete bağlanılsın mı sorgusu var onu endgelleyemedim

--------------- Ekleme ---------------

ayrıcaa N80 hackli...her şeyi her yolu denedim hep aynı acaba başka prohgrammlarla bi alakası var mı
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Önce Bi Yorumları Okursan ;)
 

SuperACc

Üye
sorum şu internet radyosu dinlemek istediğimizde hostu kopyaladıktan sonra internet radyosu dınleyebilecekmiyiz wifi den
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Arkadaşım... Yorumları Okursan Herşey Açık Açık Ortada... Hos' da Sıkıntı Var... Full Yapmıyor Programı... Full Olmayıncada Hiç Bir Şekilde Programı Açamıyorsun... Analdın Mı ?
 
hanoglu

hanoglu

Üye
Boş verin bunu. Çalışmıyor. Ben çok uğraştım olmadı. Gereği de yok. Alternatifleri sorunsuz bir şekilde iş görüyor.

Çok isteyenler Google´dan bu programın son versyonu ve yeni HOST´ları bulabilir. Tam sürümünü kullanabilir. Tek kaynak burası değil. Her full yazana inanmayın.
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Boş verin bunu. Çalışmıyor. Ben çok uğraştım olmadı. Gereği de yok. Alternatifleri sorunsuz bir şekilde iş görüyor.

Çok isteyenler Google´dan bu programın son versyonu ve yeni HOST´ları bulabilir. Tam sürümünü kullanabilir. Tek kaynak burası değil. Her fll yazana inanmayın.

Koçum Sen Gerçekmisin ?
 
dr.bahaeddin

dr.bahaeddin

Üye
abi yorumları okudum benim gibi bi sorunla karşılaşan görmedim ya da bende aynı sorunla karşılaştım ama aynı mı bilmiyorum benim telefonda private in içinde bu 10000882 die bi dosya mevcut değil.

--------------- Ekleme ---------------

önceki sürüm için yazdığınız açıklamada yoksa oluşturun demişsiniz burda da kendim oluşturdum ve sanırım herkesin problemene dahil olmuş oluyorum tmm:)
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Duyarlılığın İçin Teşekkür Ederim Sana... :) Herkes Senin Gibi Olsa Keşke... :) Host Olayı Çözülür Çözülme Haber Vericem... Ama Gel Gör Ki... Hostta Sıkıntı Var... :(
 
dr.bahaeddin

dr.bahaeddin

Üye
önceki sürümde de aynı sıkıntı var bu host olayı nedir tam olarak internet bağlantısı istemesini mi engelliyor?
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evet Aradaki İnternet Bağlantısı Olayını Pasif Hale Getiriyor... Ve Tam Sürüm Olarak Kullanabiliyorsunuz...
 


Üst Alt