Beyler laptomunum modeli toshiba A300-J Batarya ömrü se 2,5 - 3 saat kadar gidiyordu süperdi fakat 1 haftalık bir arar bir yaz günü 1 haftalığına tatile gittim gitmeden önce mis gibi çalışıyordu döndüğümde ise bataryanın %2 de kaldığını gördüm şarz oluyor yazıyor ama bi türlü olmuyor bi yerde pil tembelliği diye bir şey okudum pili tamemen boşalttım 2 hafta hiç kullanmadan bekledim yaklaşık 48 saattir şarzda şuan ise %45 lere kadar çıkara bildim fakat pirizden çekince bilgisayarı yine anında yapanıyor prize takıp tekrar açtığımda ise bataryanın hala %45 li seviyede olduğunu görüyorum acaba ne tür bir sorun la karşı karşıyayaım garanti sürem bitti hemde bilmediğim o sokak arası bilgisayar tamircilerine vermek istemiyorum pc yi bi yardım bi bilgide bulunun lütfen şimdiden teşekkürler =)