Laptop-PC karşılaştırma

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Superfan

Üye
    Konu Sahibi
Zaten o listede o dediğiniz GT650 de yok o site 2 yıldır öyle adamı sinirlendirecem geldin bozdun işi xD

- - - Eklendi - - -


o listede eksikte çok yanlışta çok sallamışlar
genel sıralamada 6770m GT635m den öndedir...

MSI GE60 (GT650 içeren - i5) BF3 'ü 1080p ve high ayarlarda oynayabilir miyim?Bunu söyle yeter.Veya GT635 nasıl olur?Ultra demiyorum.Sadece High diyorum.
 
Tepkiler: L-LumieRe

Polymath

Üye
Zaten o listede o dediğiniz GT650 de yok o site 2 yıldır öyle adamı sinirlendirecem geldin bozdun işi xD

haha. Yok sinirlenmem. 6770m in daha iyi olduğundan emin olduğum için Rahatına amak ama gt650 den ıyı demem bak orasına emin ol yav bimekste şu laptop a bak indirime girmiş. Fiyatına göre çok iyi 6770m ekran kartı var


- - - Eklendi - - -

Oynarsınn ulennnnnnnnn
 
Tepkiler: L-LumieRe
Tehlike ";4827961][COLOR=DarkRed][SIZE=3] %1 daha iyi :D[/SIZE][/COLOR][/QUOTE][/B][/SIZE][/COLOR][COLOR=DarkSlateBlue][SIZE=2][B] iyi mi iyi... linki kaldır reklam yapma :kop2:[/B][/SIZE][/COLOR] [COLOR="silver' Alıntı:
- - - Eklendi - - -
Tehlike ";4827961][COLOR=DarkRed][SIZE=3] %1 daha iyi :D[/SIZE][/COLOR][/QUOTE][/B][/SIZE][/COLOR][COLOR=DarkSlateBlue][SIZE=2][B] iyi mi iyi... linki kaldır reklam yapma :kop2:[/B][/SIZE][/COLOR] [COLOR="silver' Alıntı:
linki sildim gizli kütüphanelerimizi yayma her yere
 
Tepkiler: " Tehlike "

Polymath

Üye
[QUOTE=" Tehlike ";4827961]
%1 daha iyi
[/QUOTE]

Yüzde 5 yav. O listedeki - yüzdeler 6670m den daha iyi olanlar değil mi ? eğer öyleyse 635m den yüzde 5 iyiii
 

Polymath

Üye
Birşey anladıysam ARapp olayımmm yaa
 
Tepkiler: L-LumieRe

Polymath

Üye
Tehlike ";4828108][FONT="Impact' Alıntı:

Bunlar gizli bilgiler hasan ve ben anlarız sadece


Hayırdır Devlet sırrı mıı ? Kıskanmaya başladımmmm
 

Polymath

Üye
[QUOTE=" Tehlike ";4828165]
gizli bilgi söyleyemem
[/QUOTE]


Tamam Küstüm sizee arkadaşlarrr
 
muhabbet nere gelmiş
konuyu dagıttınız.
 

Polymath

Üye
Almıştır o Pc yi şimdiye. Kafayı oyuna bozmuştu. Oyun oynuyordur
 
Tepkiler: L-LumieRe

Superfan

Üye
    Konu Sahibi
Stokta yok daha.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...