Öneri KVK ve Sony M4

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
KVK ve Sony M4
2 hafta önce M4 aqua aldım ama hiç ağız tadı ile kullanamadım. Diğer M4'lere nazaran rahatsız edici bir kasma, takılma söz konusuydu cihazımda. Geçtiğimiz cuma günü kvk'ya verdim yazılım atıp aynı gün geri verdiler düzelmedi. Ertesi gün tekrar gidip tekrar verdim, yazılım atılarak düzelmediğini belirttim yine aynı şekilde yazılım atılıp sorun yok denilerek verildi. 3. kez vermeden önce sony'i aradım şikayet formu ve değişim talebi açtı oradan tekrar götürmemi istedi. Bugün 26.10.2015te tekrar verdim ve şuan sitede onarıldığı, teslim alabileceğim yazıyor.

Yine yazılım atıldı muhtemelen ve böyle verecekler cihazı. Hiçbir türlü yazılımla düzelmiyor, ne yapmam gerek bu konuda? Hatta iyice emin olmak için gidip Vodafone'da açıkta bir M4 Aqua bulup inceledim. O cihaz yağ gibi akıyorken benim cihazım aynı replika gibi kasıyor bildirim çubuğunda falan.
 
Tepkiler: Invoke
Sat elinden kaça çıkarabiliyorsan çıkar. Yeni cihaz al
 

Sarangni

Üye
Bir defa daha götür yine yazılım atsınlar. Zaten 1 ay dolmamış cihaz. Sony tekrar ara durumu anlat eğer çözüm bulamazsanız yasal yollara baş vuracağım de bakalım neler olacak. 1 ay geçmemiş ürün zaten ayıplı mal statüsünde. Hiç olmadı ver Tüketici Hakem Heyetine gitsin
 

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
Sat elinden kaça çıkarabiliyorsan çıkar. Yeni cihaz al

hayır cihaz hoşuma gidiyor kullanmak istiyorum ama bu sorun yüzünden soğudum. değişimden gelsin kullanmak istiyorum.

4. kez yazılım için beklemek istemiyorum telefonsuz beklemek zor oluyor. sony'i arıyorum o ben bilmem kvk bilir diyor kvk'ya gidiyorum ben bilmem sony bilir diyor.
 
M4 iyi bir cihaz değil. keşke almasaydınız.
 

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
M4 iyi bir cihaz değil. keşke almasaydınız.

oldum olası sony'i severim. bu cihazın böyle denk gelmesi m4'ten soğutmadı beni sadece bu cihazdan soğuttu hocam. cihaz hoşuma gidiyor kullanımı tasarımı falan gayet iyi ve yeterli benim için ve suya dayanıklı olması da işime yarıyor bazen. o yüzden değişimi yaptırmam lazım benim.
 
Üst Model İste 4. Verişindede Düzelmezse Ara Sonyi Böyle BÖyle Durum Var De Üst Model Yada Birebir Cihaz Değişimi İStiyorum De KVK Bela Servis Eğer Hİçbirini Yapmazlarsa Hakem Heyetine Başvuracaksın
Hakem Heyetinde Ücret İadesi Alırsın Gerçekten Sorun Varsa Cihazda Blirkişide 1 Hafta Kalır Cihaz Onlar Test Eder Sorun Varsa Rapor Eder 3 Ay İçinde Bulunduğun Yere Bağli Daha ÇokBen 1 Senede Bekledim ÜCretini Geri ALırsın
 

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi

o kadar bekleyeceğime yukarıda arkadaşın dediği gibi mecbur satacağım cihazı. performansta falan sıkıntı olmuyor aslında kullanılır ama dediğim gibi bazı yerlerde ki kasmaları rahatsız ediyor.
 

BRKTNL

Üye
Onarılamayan bir sorunsa cihazın değiştirilmesi gerek
 
o kadar bekleyeceğime yukarıda arkadaşın dediği gibi mecbur satacağım cihazı. performansta falan sıkıntı olmuyor aslında kullanılır ama dediğim gibi bazı yerlerde ki kasmaları rahatsız ediyor.
Satıp Neden Zarar Edesin Yada Başkasının Başına Bela Edesinki?
 

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
Satıp Neden Zarar Edesin Yada Başkasının Başına Bela Edesinki?

bi başkasının başına bela olacağını sanmıyorum satarken zaten derim böyle bi sorunu var diye sorun derse o kişi buna. beni rahatsız ediyor takıntılı olduğum için ama takasta g2 ile değerlendirebilirim belki aklımda o var şuan için.
 

Sarangni

Üye
Siz iki hafta kullandığınız ve illallah ettiğin cihazı başkasına satmayın derim. Söyleseniz de bir şey fark etmez cihaz sorunlu anlaşılan. Çok ciddi anlamda zarar edersiniz. Ben o kadar para versem her türlü hakkımı arar sonuca ulaşırdım. Hakkınızı arayın sonuç alırsınız.
 

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi

yazın denk gelseydi sonuna kadar uğraşırdım ama okul zamanı telefonsuz çok zor oluyor. galaxy gio var onunla idare ediyorum. bi ihtimal 4. kez veririm
 
yazın denk gelseydi sonuna kadar uğraşırdım ama okul zamanı telefonsuz çok zor oluyor. galaxy gio var onunla idare ediyorum. bi ihtimal 4. kez veririm
4.Kez Ver Verirkende Dediğimi Yap Sonyi Ara Ürünü Değiştirsinler Eğer Yeni Cihazdada Aynı Sorun Olursa Satarsın
 

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
4.Kez Ver Verirkende Dediğimi Yap Sonyi Ara Ürünü Değiştirsinler Eğer Yeni Cihazdada Aynı Sorun Olursa Satarsın

Bugün cihazı aldım sorun devam ediyor. Az önce Sony'yi tekrar aradım dün şikayet formu oluşturmuştuk ve değişim talebini üst birimlere ileteceklerini söylemişlerdi az önce çıkan bayan henüz değişim talebi üst birime ulaşmadan kvk'dan çıkış yapılmış cihaz dedi. Sony beni aradığı zaman servise vermemi ve gerekli incelemeler sonucunda değişimin onaylanacağını söyledi. Umarım olumlu sonuç alırım bu defa.
 

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
Sony daha yeni aradı ve gerekli raporların üst birime ulaştığını söyledi. Tekrar kvk'ya vermemi istiyorlar cihazı bakalım ne olacak.
 

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
Zaman bulup götüremedim. Ama 5-6 tane m4 inceledim mağazalarda hepsi aynı. Bu kasma yok diyenlerde gerçekten mi yok anlamadım. Bir tane kasmayana denk geldim onun sürüm numarası çok eski ama.
 
Zaman bulup götüremedim. Ama 5-6 tane m4 inceledim mağazalarda hepsi aynı. Bu kasma yok diyenlerde gerçekten mi yok anlamadım. Bir tane kasmayana denk geldim onun sürüm numarası çok eski ama.
Hayırlısı olsun ve haberlerini bekliyoruz
 

phasan

Üye
Zaman bulup götüremedim. Ama 5-6 tane m4 inceledim mağazalarda hepsi aynı. Bu kasma yok diyenlerde gerçekten mi yok anlamadım. Bir tane kasmayana denk geldim onun sürüm numarası çok eski ama.
Bende M4 agua var kasmıyor