Peocawe
Üye
-
Konu Sahibi
-
Sat elinden kaça çıkarabiliyorsan çıkar. Yeni cihaz al
Bir defa daha götür yine yazılım atsınlar. Zaten 1 ay dolmamış cihaz. Sony tekrar ara durumu anlat eğer çözüm bulamazsanız yasal yollara baş vuracağım de bakalım neler olacak. 1 ay geçmemiş ürün zaten ayıplı mal statüsünde. Hiç olmadı ver Tüketici Hakem Heyetine gitsin
M4 iyi bir cihaz değil. keşke almasaydınız.
Üst Model İste 4. Verişindede Düzelmezse Ara Sonyi Böyle BÖyle Durum Var De Üst Model Yada Birebir Cihaz Değişimi İStiyorum De KVK Bela Servis Eğer Hİçbirini Yapmazlarsa Hakem Heyetine Başvuracaksın
Hakem Heyetinde Ücret İadesi Alırsın Gerçekten Sorun Varsa Cihazda Blirkişide 1 Hafta Kalır Cihaz Onlar Test Eder Sorun Varsa Rapor Eder 3 Ay İçinde Bulunduğun Yere Bağli Daha ÇokBen 1 Senede Bekledim ÜCretini Geri ALırsın
Satıp Neden Zarar Edesin Yada Başkasının Başına Bela Edesinki?o kadar bekleyeceğime yukarıda arkadaşın dediği gibi mecbur satacağım cihazı. performansta falan sıkıntı olmuyor aslında kullanılır ama dediğim gibi bazı yerlerde ki kasmaları rahatsız ediyor.
Satıp Neden Zarar Edesin Yada Başkasının Başına Bela Edesinki?
Siz iki hafta kullandığınız ve illallah ettiğin cihazı başkasına satmayın derim. Söyleseniz de bir şey fark etmez cihaz sorunlu anlaşılan. Çok ciddi anlamda zarar edersiniz. Ben o kadar para versem her türlü hakkımı arar sonuca ulaşırdım. Hakkınızı arayın sonuç alırsınız.
4.Kez Ver Verirkende Dediğimi Yap Sonyi Ara Ürünü Değiştirsinler Eğer Yeni Cihazdada Aynı Sorun Olursa Satarsınyazın denk gelseydi sonuna kadar uğraşırdım ama okul zamanı telefonsuz çok zor oluyor. galaxy gio var onunla idare ediyorum. bi ihtimal 4. kez veririm
4.Kez Ver Verirkende Dediğimi Yap Sonyi Ara Ürünü Değiştirsinler Eğer Yeni Cihazdada Aynı Sorun Olursa Satarsın
Zaman bulup götüremedim. Ama 5-6 tane m4 inceledim mağazalarda hepsi aynı. Bu kasma yok diyenlerde gerçekten mi yok anlamadım. Bir tane kasmayana denk geldim onun sürüm numarası çok eski ama.Son durum nedir
Hayırlısı olsun ve haberlerini bekliyoruzZaman bulup götüremedim. Ama 5-6 tane m4 inceledim mağazalarda hepsi aynı. Bu kasma yok diyenlerde gerçekten mi yok anlamadım. Bir tane kasmayana denk geldim onun sürüm numarası çok eski ama.
Bende M4 agua var kasmıyorZaman bulup götüremedim. Ama 5-6 tane m4 inceledim mağazalarda hepsi aynı. Bu kasma yok diyenlerde gerçekten mi yok anlamadım. Bir tane kasmayana denk geldim onun sürüm numarası çok eski ama.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?