kurtulus40-belle-anna metal theme v1.00

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kurtulus40-belle-anna metal theme v1.00
evet arkadaslarim benim yayinladigim N8 belle cfw icinde gelen metal gorunumlu theme yogun istek uzerine sis halini paylasiyorum.

default bir theme olup cok guzel bir dorunum kazandiriyor telefonunuza belle'de denendi faka anna'da deneme sansim olmadi deneyen arkadaslar bilgi verirse sevinirim.gule gule kullanin hic bir yerde bulamicaniz bir theme oldugundan

Lutfen begenilerinizi bol yapin.

sevgi ve esenlikler sizlerle olsun.telefonu resrt yapmayı unutmayın.




Buyrun indirin:
 
  • Beğen
Tepkiler: uzun85, yasarr35, MertcaN9 ve 14 diğerleri


Tuba

Tuba

Üye
teşekkürler...
 
SHS

SHS

Üye
emeğine sağlık
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 
spartuas

spartuas

Üye
TEşekkürler hocam
 
79mm79

79mm79

Üye
Nokia C6-01 anna da denenndi sorunsuz çalışıyor.teşekkürler. bana kendi temamı yapabileceğim bir program önerirmisiniz. varmı böyle bir program?
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia C6-01 anna da denenndi sorunsuz çalışıyor.teşekkürler. bana kendi temamı yapabileceğim bir program önerirmisiniz. varmı böyle bir program?
sisconnect kullan ama biraz zor arastirman lazim.
 
Cane®

Cane®

Üye
tesekkurler. suana kadar bellede kullandıgım en guzel tema
 
ŞenolTÜRK

ŞenolTÜRK

Üye
tskler
 

by*cambaz

Üye
:tşk: abi
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim.
 
aşikar53

aşikar53

Üye
abi sen olmasan bu nokia çekilmez ellerin dert görmesin hakkını helal et çok hakkın var bizde belle için teşekkürler
:oke:
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
abi sen olmasan bu nokia çekilmez ellerin dert görmesin hakkını helal et çok hakkın var bizde belle için teşekkürler
:oke:
helal olsun arkadasim.benim yaptigim bilgimin dahilinde herseyi sizinle paylasmak oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Şeref'
carbon_o7

carbon_o7

Üye
teşekkürler :)
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
teşekkürler abim :tşk:
 

axoy

Üye
symbian anna kullanıyorum. sertifika hatası verdi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt