mürteza16
Üye
Kullandığınız Nicki Nasıl Buldunuz?
Bu bölümde herkes nickini nasıl bulduğunu anlatabilir.
İlk olarak ben başlayayım…
Ben Maxicep'e üye olurken abimin nickinden esinlendim. Abimin nickinde de 16 vardı. Bende kendi ismimin yanına Bursa'nın plakası olan 16 sayısını getirdim ve nickimi elde ettim.

İlk olarak ben başlayayım…
Ben Maxicep'e üye olurken abimin nickinden esinlendim. Abimin nickinde de 16 vardı. Bende kendi ismimin yanına Bursa'nın plakası olan 16 sayısını getirdim ve nickimi elde ettim.

7 de antalyanın plakası

