Kullandığınız Nicki Nasıl Buldunuz?

Sponsorlu Bağlantılar

mürteza16

mürteza16

Üye
    Konu Sahibi
Kullandığınız Nicki Nasıl Buldunuz?
Bu bölümde herkes nickini nasıl bulduğunu anlatabilir.

İlk olarak ben başlayayım…

Ben Maxicep'e üye olurken abimin nickinden esinlendim. Abimin nickinde de 16 vardı. Bende kendi ismimin yanına Bursa'nın plakası olan 16 sayısını getirdim ve nickimi elde ettim.


:maxicep:
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic ve Reşwan


harmless07

harmless07

Üye
bende ingilizce sınavına çalışırken buldum harmless=zararsız demekmiş :D 7 de antalyanın plakası
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic ve mürteza16
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Aybin.Kilic = Asmin Yağmur (Kızım) , Boran (oğlum) , İsmail (Benim adım) ,Nazife (eşim) . KILIÇ soyadım.
Kısaca özetlersek tüm aile bireylerimin ilk harfleri ve soyadımız.Aynı zamanda Facebook Id'im
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper, @Safak, B.A.R.O.N ve 4 diğerleri
redfoxqq

redfoxqq

Üye
İsmimden esinlendm :D facebook id im
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bende universal baron olduğum için burasıda teknoloji forumu olduğu için teknolojibaronu koydum. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
Enes

Enes

Üye
ne desem yalan olur hatırlamıyom
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
Fatic

Fatic

Üye
Fifa oynarken spiker Fatih demiyordu ona yakın bir şey ararken Fatic buldum oradan esinlenerek koydum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
@Safak

@Safak

Üye
adım safak memleket manisa 45 xz nin anlamı bilim adamlari tarafından arastırılıyor p:
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic

PixelWolf

Üye
kedileri seviyorum ve 6 uğurlu sayım
 
  • Beğen
Tepkiler: redfoxqq ve Aybin.Kilic
ByKatre

ByKatre

Üye
3. Sınıftan Beri Catre Bu Sene Diğer Yerlerde Katre Oldu Damla Demek :)
 
İnternettin HOCA

İnternettin HOCA

Üye
Nickimi zor buldum internetten :D

{°≥°}
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
Kaspersky Internet Security sağolsun yıllardır sadece onu kullanırım neredeyse ismim oradan gelmekte. Laboratuvarlarında çalışıyorumda :kıskıs:
 
-Emre

-Emre

Üye
ismim :)
 

Casdee

Üye
Tamemen klavye kendi yazdı(uydurma) :)
 

muhalba

Üye
Adımın kısaltması. ;)
 
messevim

messevim

Üye
messevim (Muhammed Emin Sevim) Sevim de zaten soyadım iki defa tekrarlanmış oluyor.
 


Üst Alt