Kulak içi Kulaklık Önerisi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

buroodriver

Üye
    Konu Sahibi
Kulak içi Kulaklık Önerisi
Arkadaşlar merhaba . bütçem 30-35 TL . iphone 3S cihazımda kullanmak üzere bir kulaklık arıyorum önerilerinizi lütfen yazın .

+öncelikle sesi orjinal vermesi benim için çok önemli mesela bazı kulaklıklar sesi çok tiz veya pes veriyor . Ben tıpkı nokia kulaklıkları gibi sesi bire bir veren bir kulaklık arıyorum .Ses seviyesi çok önemli değil yüksek sesle müzik dinleyen birisi değilim.

+Genellikle otobüste takacağım için yalıtımı iyi olması benim için önemli

+ Silikonlu yani lastikli kulaklık önermezseniz sevinirim çünkü o kulaklıkları kullanamıyorum kulağımda durmuyor .

+Ayrıca uygun bir fiyata orjinal iphone 4S kulaklığı buldum 3S ile uyumluymuş. Kalitesi nasıldır , sizce almalı mıyım ?

iyi forumlar ...
 


Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
Philips'in bi kulaklığı vardı öle ama adını hatırlamıyorum :)
 
karayel90

karayel90

Üye
Bende 10 tl ye philips bi kulaklık aldım dediğin özelliklerde ama markası ne bilmiyorum

Caps
http://qfs.mobi/f119938
 

buroodriver

Üye
    Konu Sahibi
sizce hangileri daha iyi





 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
senheiser alacaksan zaten kaliteli bir markadır.
isim olarak araştır kararını ver :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt