Kim takar Nokia Lumia'yı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ocean258

Ocean258

Üye
    Konu Sahibi
Kim takar Nokia Lumia'yı!
Yeni amiral gemisi Lumia 800'den çok şey bekleyen Nokia'yı çok üzecek bir haber daha...

Yeni bir araştırmanın sonuçlarına göre Nokia'nın Windows'lu ceplerinin satışları, Avrupa'da düşük seviyelerde seyrediyor.

Exane BNP Paribas tarafından gerçekleştirilen ankette, öncelikle Lumia 800'ün satıldığı 5 Avrupa ülkesindeki 1.300 kişi ankete dahil edilmiş. Sadece önümüzdeki ay yeni bir telefon almayı düşünen katılımcıların sayısı, 1.300 kişi içerisinden 456 kişi olmuş. Analist Alexander Peterc'e göre bu 456 kişinin sadece yüzde 2.2'si Nokia'nın amiral gemisi Lumia 800'ü satın almayı düşünüyor.

Şirket, araştırma sonuçlarında Lumia'ya ait rakamlardan fazlasını açıklamıyor, ancak cebin Galaxy S II ve iPhone 4S'in çok gerisinde kaldığını söylüyor. Nokia'nın ise 2011 dördüncü çeyrek finansal rakamlarını duyurana dek satış rakamlarından bahsetmeyeceği düşünülüyor.
 


y n s c n

y n s c n

Üye
Bakalım burada nasıl bi reaksiyon görecek.
 
Ocean258

Ocean258

Üye
    Konu Sahibi
Batacaklar sanırım boyle gıderse... Buda tutmadı sanırım :/
 

groupertekin

Üye
Nokia symbian yüzünden kaybetti ya.Geçmişteki aksaklılar nedeniyle kullanıcılarda kötü etki yarattı ve piyasayı android ele geçirdi.Şu an bi siteye girince applicationslarda sadece ios ve android olarak gözüküyor symbianın adı hiç geçmiyor buda symbian kullanıcılarını yani beni üzüyor.Ama nokia anna ve belleyle güzel bi giriş yaptı ve symbian adını geçen gün resmen bitirdi sadece nokia anna&belle diye anılcakmış.Nokia hiç bi zaman batmaz,bana göre her zaman nokia forever,çok sağlam bi kere,malzemeleri 1.sınıf. :)
 
61semih

61semih

Üye
Nokia symbian yüzünden kaybetti ya.Geçmişteki aksaklılar nedeniyle kullanıcılarda kötü etki yarattı ve piyasayı android ele geçirdi.Şu an bi siteye girince applicationslarda sadece ios ve android olarak gözüküyor symbianın adı hiç geçmiyor buda symbian kullanıcılarını yani beni üzüyor.Ama nokia anna ve belleyle güzel bi giriş yaptı ve symbian adını geçen gün resmen bitirdi sadece nokia anna&belle diye anılcakmış.Nokia hiç bi zaman batmaz,bana göre her zaman nokia forever,çok sağlam bi kere,malzemeleri 1.sınıf. :)

nokıa batarmı batmazmı bılemem ama bır zamanlar ıbm ı sımdının nokıa sı gıbı görünüyor.bu düşüş bana ıbm i hatırlatıyor.dunyada kımse sorsanız ıbm in bu hallere gelecegını tahmın edemezdı.sonra tepetaklak oldu.umarım nokıa toparlanır

----------Eklendi @ 06:40:12 ---------- Yazıldı @ 06:38:30 ----------

nokıa akıllı telefon pazarında rezil oldu dıyebılırız heralde.hala adamlar tablet cıkaracaklarmış :)
atı alan uskudarı gectı ama nokıa alt segment telefonlarla ayakta kalır,en azından türkiyede
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
bence de andoid çıktığında nokia sybian'a devam ettiği için kötü izlenim bıraktı insanlarda yoksa bu telefon gerçekten çok çarpıcı duruyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Ocean258
Ocean258

Ocean258

Üye
    Konu Sahibi
bence de andoid çıktığında nokia sybian'a devam ettiği için kötü izlenim bıraktı insanlarda yoksa bu telefon gerçekten çok çarpıcı duruyor

Ben her konuda soyluyorum bunu Symbian Israrları bıtırdı onları.. salaklık yaptılar o sacma sapan işletim sıstemınde okadar ısrar etmeyeceklerdi...
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
Evet kullanıcının artık konuşup mesajlaşmaktan çok, çekici bir kullanışlı bir görünüme önem verdiklerini anlamadılar.
 
cyber

cyber

Üye
Ben takarım Lumia yı
 
Ocean258

Ocean258

Üye
    Konu Sahibi
Evet kullanıcının artık konuşup mesajlaşmaktan çok, çekici bir kullanışlı bir görünüme önem verdiklerini anlamadılar.

Aynen oyle.. Sanırım Isımlerıne cok guvendıklerıden dolayı oldu bunlar..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt