hocam herkesin kendine göre bir derdi vardir...sigara pişmanlıktır. Daha fazla söze gerek yok sanırım? Aklı olan herkes sigaranın içilmemesi gerektiğini bilir. Konu sigaraysa sözüm serttir.
- - - eklendi - - -
yakarak cezalandırsanız sorun yok , fakat siz içerek keyif yapıyorsunuz.
pasif takılmayı seviyorum ben ohh beleşe duman![]()
düz mantıkiçmiyorum ama babamın tekel bayisi var hepsinin fiyatını biliyorum
içseydim parlement reserve içerdim herhalde çok havalı![]()

3 kere içtim bir dahada içmedim üçündede farklı 2001, Winston, Prestige(Kaçak)

içmiyorum ama babamın tekel bayisi var hepsinin fiyatını biliyorum
içseydim parlement reserve içerdim herhalde çok havalı![]()
kutusu
kaçak Prestige'in tadı daha güzel.
- - - Eklendi - - -
![]()
nesi havalı ?
hayranım valla tasarımınapic.twitter.com/0mANqlRwkutusuhayranım valla tasarımına

zippo çakmağım da var oh aylık sigara masrafı 40 tl yi geçmiyo günde 12-15 dal içiyom yani o şekiller bişeyler bişeyler
- - - Eklendi - - -
tütüne göre değişir
nefret ederim kullanmıyorum![]()
Aynen kardeş,2 sene önce bi nefret ettim,ediş o ediş patladı gittisigaradan nefret ederim![]()

