adıyaman çelikhan tütünü favorim 5 liralık tütünden 3 4 paket çıkıyor tadıda güzel kimyasal katkıda yok bi tane sardınmı 10 dakika içiliyo bide hazır sigaralar gibi söndurüp yeniden yakınca tadı b.klaşmıyo tabakam var cüzdan şeklinde metal, sarıp sarıp dolduruyom 22 tane alıyo

zippo çakmağım da var oh aylık sigara masrafı 40 tl yi geçmiyo günde 12-15 dal içiyom yani o şekiller bişeyler bişeyler