kim hangi sigarayı içiyor :D

Sponsorlu Bağlantılar

Kim hangi sigarayı içiyor ?

  • Marlboro

    Kullanılan: 1 4.8%
  • Parliament

    Kullanılan: 1 4.8%
  • Muratti

    Kullanılan: 2 9.5%
  • Chesterfield

    Kullanılan: 0 0.0%
  • L&M

    Kullanılan: 1 4.8%
  • LARK

    Kullanılan: 0 0.0%
  • BOND

    Kullanılan: 0 0.0%
  • TEKEL 2001

    Kullanılan: 0 0.0%
  • TEKEL 2000

    Kullanılan: 0 0.0%
  • SAMSUN

    Kullanılan: 0 0.0%
  • MALTEPE

    Kullanılan: 0 0.0%
  • YENİ HARMAN

    Kullanılan: 0 0.0%
  • BAHAR

    Kullanılan: 0 0.0%
  • MELTEM

    Kullanılan: 0 0.0%
  • VICEROY

    Kullanılan: 0 0.0%
  • PALL MALL

    Kullanılan: 0 0.0%
  • KENT VIGOR

    Kullanılan: 0 0.0%
  • WINNER

    Kullanılan: 0 0.0%
  • HD

    Kullanılan: 0 0.0%
  • KLASIK

    Kullanılan: 0 0.0%
  • DAVİDOFF

    Kullanılan: 0 0.0%
  • BIANCA

    Kullanılan: 0 0.0%
  • POLO

    Kullanılan: 0 0.0%
  • WEST

    Kullanılan: 0 0.0%
  • WINSTON

    Kullanılan: 3 14.3%
  • MONTE CARLO

    Kullanılan: 0 0.0%
  • CAMEL

    Kullanılan: 2 9.5%
  • SALEM

    Kullanılan: 0 0.0%
  • MORE

    Kullanılan: 0 0.0%
  • LD

    Kullanılan: 0 0.0%
  • KULLANMIYORUM

    Kullanılan: 11 52.4%

  • Kullanılan toplam oy
    21
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tommy Vercetti

Tommy Vercetti

Üye
özlemişler demekki
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye

Bunu genelde alkol için söylerler :ehe

artık sigara için de söylüyorlar :ehe


- - - Eklendi - - -

adıyaman çelikhan tütünü favorim 5 liralık tütünden 3 4 paket çıkıyor tadıda güzel kimyasal katkıda yok bi tane sardınmı 10 dakika içiliyo bide hazır sigaralar gibi söndurüp yeniden yakınca tadı b.klaşmıyo tabakam var cüzdan şeklinde metal, sarıp sarıp dolduruyom 22 tane alıyo :D zippo çakmağım da var oh aylık sigara masrafı 40 tl yi geçmiyo günde 12-15 dal içiyom yani o şekiller bişeyler bişeyler

10 dk mı? :oha:
 
doctorrr

doctorrr

Üye
sigaraaa :pro2: yaa akciğer rahatsızlığım var pardon
 
Tommy Vercetti

Tommy Vercetti

Üye


artık sigara için de söylüyorlar :ehe


- - - Eklendi - - -



10 dk mı? :oha:

evet iç iç bitmiyo dene istersen al 5 tl tütün 5 tl makine 7 tl boş tüp bir hafta iç tadınıda seversin çelikhan tütünü olacak bulabilirsen genelde her tütüncüde vardır
 
x-scarface

x-scarface

Üye
bıraktım içmiyorum :aha:
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
evet iç iç bitmiyo dene istersen al 5 tl tütün 5 tl makine 7 tl boş tüp bir hafta iç tadınıda seversin çelikhan tütünü olacak bulabilirsen genelde her tütüncüde vardır

tütün saran arkadaşlarım da var, bazen ben de makineyle sarıyorum. 10 dk falan sürmedi hiç. 2 3 dk sonra bitiyo :D
 
DDorlion

DDorlion

Üye
Kullanmıyorum Dostum :D
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
11 kullanmayan :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt