Anket Kılıflı mı kılıfsız mı?

Sponsorlu Bağlantılar

iphonedoocu

iphonedoocu

Üye
    Konu Sahibi
Kılıflı mı kılıfsız mı?
Telefonu hangi sekil kullaniyorsunuz ?
 


elmacıadam

elmacıadam

Üye
kılıflı
 
  • Beğen
Tepkiler: iphonedoocu
iphonedoocu

iphonedoocu

Üye
    Konu Sahibi
Ben Kılıfsız kullaniyorum bu arada :)
 
elmacıadam

elmacıadam

Üye
keşke kılıfsız kullanacak kadar dayanıklı olsaydı telefon
 
  • Beğen
Tepkiler: iphonedoocu
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Kılıflı :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: iphonedoocu
Peocawe

Peocawe

Üye
kılıflı kullaniyordum normalde ama kenarları çelik olduğu için kılıfsız daha çok hoşuma gitti böyle kullaniyorum. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: iphonedoocu
smh60

smh60

Üye
Kılıfsız :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: iphonedoocu
phasan

phasan

Üye
Kılıf
 
  • Beğen
Tepkiler: iphonedoocu
Sarangni

Sarangni

Üye
Kılıflı... Ne olursa olsun güvenlikli. Birkaç tane farklı ve iyi model alıyorum sıkıldıkça değiştirip kullanıyorum.... :)
 
  • Beğen
Tepkiler: iphonedoocu ve phasan
Emrevitus

Emrevitus

Üye
Kılfsız kullanıyorum kardeşim
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Kılıflı Değil Slikon Kaplı Diyelim :hmmm Ayrıca Nokia 808 Gibi Bir Cihaziniz Olsa Sizde Öyle Kullanırdınız :D
 
  • Beğen
Tepkiler: iphonedoocu
iphonedoocu

iphonedoocu

Üye
    Konu Sahibi
Ben kilifsiz kullaniyorum neden diye sorarsaniz.. 2bin tl nin ustunde sirf tasarimi icin para veriyoruz bu telefonlara ve hakkiyla kullanmak istiyorum. Kilif telefonun tasarimini degistiriyo o zaman ben niye aldim ki bu telefonu herseyin orjinali misali
 
The Pancar

The Pancar

Üye
kılıfsız ve jelatinsiz
 
  • Beğen
Tepkiler: iphonedoocu
iphonedoocu

iphonedoocu

Üye
    Konu Sahibi
Markalarini da soylerseniz daha iyi olur bakalim kimler paraya kiyiyolar
 
TayfurBeyy

TayfurBeyy

Üye
ekranda kırılmaz cam var köşeleri boşverdim kılıf falan takmam telefonun tasarımını bozuyo ince telefonu kalın yapıyo gerek yok öyle şeylere :D
 
  • Beğen
Tepkiler: iphonedoocu
Sarangni

Sarangni

Üye
Note 3

Spigen Slim Armor Siyah orjinal 26 TL aldım kampanya vardı. üzerinden. Şu anda Note 3 için site de her hangi bir kılıf yok maalesef.

İpaky kılıf aldım Gold renk çerçevesi var. Aliexpress 7 dolara aldım.

Kılıfları gören herkes çok beğeniyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: iphonedoocu
gandilla

gandilla

Üye
Lg G3 kılıfsız kullanmayi sevmeme rağmen motomo kilif ile kullaniyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: iphonedoocu
0MG90

0MG90

Üye
Bazen silikon kılıfla bazen kılıfsız
 
  • Beğen
Tepkiler: iphonedoocu
mhtbb65

mhtbb65

Üye
Abi iki mm lik kılıflar var onlar çok süper. Kılıf kaba gösteriyor ama bu spada kılıflar var çok süper
 

Emre

Üye
Kılıfsız tabii ki.
 

Benzer Konular

0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı
KARİZMATİX
Cevap
14
Görüntüleme
489
By Burhann 2010


Üst Alt