annemde sevmez ama bende tırnağım dipten kırılınca etim bir yere değince midem kalkıyor..yara var gibi hissediyorum..tam 8 senedir dibinden kesmiyorum..ama bir şeyi de unutma ki bayanın eli erkeğinkinden farklı olmalı...ve de tırnaği temiz tuttuktan sonra sorun olmaz...Yeni gördüm güzel olmuş. Fakat birşeyi belirtmek istiyorum yoksa içimde kalcak şahsi fikrimdir. Uzun tırnaklar hem sağlık hem görsellik açısından çok kötüs
Ne zaman görsem midem kalkıyors
Beğendim, çok güzel olmuş ellerine sağlık.
Ayrıca elini de beğendim![]()
teşekkürler...
internette gördüm resim hoşuma gitti ve uyguladım...şimdi görünüyor way way ne maharetler varmış sende![]()


teşekkürlerbence yakışmış.
![]()
