Yarış [ Kayahan14] Traffic Racer V1.0

Sponsorlu Bağlantılar

Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
[ Kayahan14] Traffic Racer V1.0
ÇOOOOKK ÖNEMLİ NOT: Oyunu açar açmaz Sadece Bir Defalığına Mahsus buraya tıklıyoruz.
başka sefer tıklamayın sadece ilk açtığınızda

Oyun tabiki biraz uğraştırdı ama sonunda M@cros abimin de yardımlarıyla bitti.
İlk açtığımızda v1.0 yazan yere tıklıyoruz. Sonra 3 arabadan birini seçiyoruz. Siyah olan araba açıktır beyaz ve sarı olan kilitli. Belirli bir para karşılığı satın alabilirsiniz. Oyun basit gaza bastığında sağa frene basınca sola gidiyor :D Diğer arabalara çarpmadan skor ve para kasıyoruz. En yüksek skor ve para kayıt ediliyor tabiki de.
Oyunda 1000 skor u geçince 3 araba daha geliyor yani 6 oluyor.
2500 ü geçerseniz de 3 araba daha geliyor ve 9 araba oluyor sonradan gelenlerin hızı daha fazla..

Oyunun bi yerinde saklı 100000 para hilesi bulunmaktadır ona göre araştırın :D
Ekran Görüntüleri









 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Amedli veysooo, Suzano199, maddock ve 18 diğerleri


MaxipmaN

Üye
doğan mı var akıcıysa 10nurmara takılınabilir :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Kayahan14
M@cros

M@cros

Üye
Teşekkürler.Abiye gerek yok sonra kendimi bişey zannediyorum.:)İp var.:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Kayahan14
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Lütfen oyun hakkında yorumlarınızı yazın
 
  • Beğen
Tepkiler: BRKTNL
asigsasi

asigsasi

Üye
görsel olarak güzel gözüküyor :) emeği geçenlere teşekkürler:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Kayahan14
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim :)
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Teşekkürler kayahan :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Kayahan14
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Önemli değil :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
:tşk:
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
:rica:
 
lider63

lider63

Üye
5800 için yokmu
 
lider63

lider63

Üye
5800 az önce denedim çalışıyor. Fakat skorları kaydetmiyor. Ve ana menüye gelince beyaz ekranda kalıp duruyor.
 
M@cros

M@cros

Üye
5800 az önce denedim çalışıyor. Fakat skorları kaydetmiyor. Ve ana menüye gelince beyaz ekranda kalıp duruyor.
İlk sayfada yazıyor oyuna ilk girdiğinde v1 yazan yere tıklaman gerekiyor.Beyaz ekran ram doluluğundan olabilir.
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
bir süre sonra ram yetmeyecektir bu yüzden dediğin gibi beyaz ekranda kalır menüye basılı tutup tekrar seçmeyi deneyebilirsin
 
  • Beğen
Tepkiler: feyzo5252
M@cros

M@cros

Üye
bir süre sonra ram yetmeyecektir bu yüzden dediğin gibi beyaz ekranda kalır menüye basılı tutup tekrar seçmeyi deneyebilirsin
Oyunda çok fazla boyutu büyük resim kullanışsın.Benim sniper cell in arka planlarından dolayı da aynı sorunu yaşamıştım.
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Evet 6mb oyunun 5 mb ı arkaplan
 
azattt

azattt

Üye
ilk başta şunu belirteyim oyun hiç iyi olmamış. Fakat ortada bi emek var uğraşılmis yapılmış emeğine sağlık tabiki
 
  • Beğen
Tepkiler: asdfgh42

Benzer Konular



Üst Alt