lolaman
Üye
Ama öyle böyle değil hafif ittirdim bu uçtu düştü acıdım sonra daha ilk gününden bişey yapmıyım diye ama hiç alışamadım ya derste car car car konuşuyo saçma saçma şeyler söylüyo kendi silgisi var benden istiyo anlamadım bu çocuğuartislik yapıp kendini kabadayı gösterecek desene
Aynı sorun bende oldu(kız meselesi) 4 kişi tuvaletin kapısının önünde sıkıştırdılar. Biri boğazıma sarıldı çocuğu tuttup ayağımı çocuğunun arka bacağına koydum itekledim yere düştü tabi diğer üç kişiden dayak yedim.bende ilkokulda kız meselesi yüzünden 6kişi sıkıştırıp dövmüştü ama hepsine teker teker kan kusturdum
Ama öyle böyle değil hafif ittirdim bu uçtu düştü acıdım sonra daha ilk gününden bişey yapmıyım diye ama hiç alışamadım ya derste car car car konuşuyo saçma saçma şeyler söylüyo kendi silgisi var benden istiyo anlamadım bu çocuğu
Dünya benimmiş gibi yolda yürüyenler varya hani şu kolları iki metre açık sallana sallana yürüyenler onlardan nefret ederim.. Hani tut parçala öyle tipler.. Bir bilseler ki aslında sinek kadar acizler..Şu laf söyleyen sonra geri çekilen dokunmatik model oluyor onlar
Yada bende öyle olmuş olabilir,bundan 2 yıl önce markete gidiyordum sokakta tanımadığım birisi laf atıyordu,bişiyler diyordu köşede oturmuş sigara falan yakıyordu,ağır abi ayakları yanına gittim,ne var dedim,kes falan dedi,ovv dedim atraksiyon ilk önce yumrukla başladım sonra tekme derken arkasına geçip kollarını kıvırmıştım tek elimle iki elini arkadan tuttum yüzüne,karnına artık neresine gelirse vurmuştum şansına jandarma gelmişti ayırdılar karkola çektiler falan ama çocuk pert olmuştu.Sonrada ifade alınınca eve gitmiştim
Birşey çıkmamıştı ondan zaten
hayır o değil 2-3 tane düzgün yorum var o kadar yorum içinde. adam vuramam diyor, adamlar yok dize yok bacağa...Karete kid çok varmış forumda
bunların tek sebebi cahilliktir. başka birşey değil. sinir problemi olanları saymıyorum.Keşke insanlar birbirlerine tepeden bakmak ve artist artist takılmak için harcadıkları nefeslerini iyi geçinmek yardım etmek güzel söz söylemek sevgi dolu olmak için harcayabilselerdi.. O zaman erecekleri iç güzelliğin tadına doyalamazlardı..
Haklısın.. Cahil insan herşeyi yapar..
bunların tek sebebi cahilliktir. başka birşey değil. sinir problemi olanları saymıyorum.
tabi ki. herşey beyinde bitiyor. sinirlilik genden gelen bir şeydir. çabuk sinirlenmek kırıp dökmek insanlara zarar vermek. siinir hastalarına bu yüzden psikolojik tedavi uyguluyorlar çünkü başka tedavisi yok. sadece akıl yoluyla dediğin gibi.
Haklısın.. Cahil insan herşeyi yapar..
Ben çok çabuk sinirleniyorum kontrol altına almaya ve yontmaya çalışıyorum şu sıralar.. Küçük bir olayda bile tepemden aşağı bir sinir duygusu kaplıyor bedenimi.. Bunu kontrol edebildiğim zaman bu cahilliğimden de kurtulmuş olacağım.. Sinirlenmek cahillik değildir ama akıl yolu ile üzerine gidilirse eğitilebilir.
Dünya benimmiş gibi yolda yürüyenler varya hani şu kolları iki metre açık sallana sallana yürüyenler onlardan nefret ederim.. Hani tut parçala öyle tipler.. Bir bilseler ki aslında sinek kadar acizler..
hayır o değil 2-3 tane düzgün yorum var o kadar yorum içinde. adam vuramam diyor, adamlar yok dize yok bacağa...
en iyisi konuşmaktır kardeşim. zekanla çözüceksin bu tür olayları. öyle bir konuşcaksın ki karşındaki bırak karışmayı arkadaş olacaksınız.
çok ısrar ediyorsan da gücünü başka konularda göster ona sende.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?