kavga hakkinda

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bacağının eklemine arkadan vur diz kapağına arkadan vur yani şap diye düşer yere
 
Bakıyorum da,konuyu ve verilen cevapları tekrardan okuyunca,neleri varmış diyorum vayh be
 
Vuramiyorum abi iste vicdanmi ne deniyosa buna artik peki kafa harici saglam bi taktiginiz varmi

kardeş vurma o zaman.. niye boş yere başına bela alacaksınki.. hem millet herkese çatar kavgaya girer kimse tınmaz, biz gibiler bi' kere vurur olay çıkar..
 

bboyQ7

Üye


o zaman sikletine göre adam seç

Ya tartisinca mecbur kaldik iste.İlk bitane vurdu millet araya girdi tabi ben o esnada kalleslik yapip 3-4 tane vurdum firsattan istifade Ondan sonra gerilir gibi oldu bi tane patlatti suratima kendimden gectim sonra icimden dedim Allahim insallah ayirirlar Ayirdilar valla ama cok pis yumruk atti kerata
 
Tepkiler: Mad EagLe

3-4 vuracağına rakibinin yaptığı gibi bir tane sağlam vursaydın ya
 
bende ilkokulda kız meselesi yüzünden 6kişi sıkıştırıp dövmüştü ama hepsine teker teker kan kusturdum
 

bboyQ7

Üye
Erkekligin 10 da dokuzu 6 kisiyle birini dovmektir
 
Tepkiler: kullanıcıadları
7yıldır boksörüm bu arada artık dalamıyolar yemiyor
 

lolaman

Üye
Dedem diyoki yolda giderken artislik yaptıysa yani tanımadıgın birdaha görmeyeceğin biriyse çek tenha köşeye derdi yerde tahtamı var al vur kafasına 2-3 kere yere düşür ordada vur kafasına sonra git derdi
 
Dedem diyoki yolda giderken artislik yaptıysa yani tanımadıgın birdaha görmeyeceğin biriyse çek tenha köşeye derdi yerde tahtamı var al vur kafasına 2-3 kere yere düşür ordada vur kafasına sonra git derdi

dedende az değilmiş hani.
 
Dedem diyoki yolda giderken artislik yaptıysa yani tanımadıgın birdaha görmeyeceğin biriyse çek tenha köşeye derdi yerde tahtamı var al vur kafasına 2-3 kere yere düşür ordada vur kafasına sonra git derdi
Döve döve bitiremez onları,onu yapan olsa zaten halk kahramanı olur
 

lolaman

Üye
dedende az değilmiş hani.
Evet biraz piskopattır kendisi bana herşeyi o öğretti diyoduki eğer düşürmek istiyosan çeneye vur diyodu daha 2 gün önce sınıfa yeni bi çocuk geldi boyu benden 3 cm kısa (sınıfın en uzunuyumdur ) kalk lan dedi çekti beni bunu bi iteledim çocuk 2.80 yere yapıştı bende lan kalk hadi otur tamam dedim oturdu çocuk bi halt anlamıyomuş kavgadan hesapta bana artislik yapıyodu
 

artislik yapıp kendini kabadayı gösterecek desene
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...