maxirabit
Üye
Testere 8 çekilirse yardımcı oyuncu olarak seni önereceğimAslında ellerini kollarını bağlıyacaksın düz bir zemine o kişiyi yatırıp,başının üstünede 40-50 litrelik bidon boşlukta durucak.Bidonu damlacayak kadar deliceksin.Su damlası uzanan kişinin yüzüne damlayacak yeri fark etmez,yeterki yüz bölümüne deysin.Daha iyi bir şekilde hisseder onu,sonrada sessiz ve karanlık bir ortamda kalacak kişi,ertesi güne delirmiş bir şekilde olabilir.
aynenNe kavga ediyonuz yahayat güzel
keşke hapishane hayatı hakkında da bilgi verseydin.Kafasını tut,arkasına geç ellerinle kafasını kaldırma pozisyonunu alıp parmak uçlarını saldırganın gözüne batır,2 dakika bunu tekrar edersen saldırgan kör olur.Bir diyeri,elini saldırganın boğazında ama tam boğaz bölgesini ortalayıp,elini seviye ölçer gibi(parmaklar birleşik düz bir hizada durması)yani serçe parmağının bölgesi düz bir hizada saldırganın boynun boğazında durucak,diyer elinle boğazına bastırdığın eline hızlı bir darbeyle vuracaksın bu kez boğazı çatlıyacak ve nefes darlığından saldırdan etkisiz kalıcaktır.Bir diyeri iki kolunu omuz hizasında açıp,saldırganın karşısında durup son gücünle,saldırganın boyunun iki yanınada ellerini vur ama ellerin keskin bir biçimde olması lazım bu kez saldırganın boyunu zedelenir ve ağır hasar verir.Dergiden silah olur mu? sopadan bile daha fazla hasar veren bir araç olur nasıl mı? derginin bir bölümünden katlamaya başla silindir şeklinde olsun ama oldukça sıkı yapman lazım,silindir şeklini aldıktan sonra uç tarafların tutarak kıvır ama silindir açılmasın sanki bir pipetmiş gibi bükmeye çalış olabildiğince iki ucu birleşsin,birşelim yeri taş kadar sert olacaktır ve vurduğun yere kalıcı hasarlar verebilir.Daha fazla detay daha fazla içerikler biliyorum ama anlatmam bunlarıda anlattığıma bakma eyer 1 tanesini bile denersen karşındakine kalıcı hasarlar verirsin,ölümcül darbelerdirZorda kalmadıkça hiç kullanma derim sonu iyi olmaz hatta hiç mi hiç kullanma sen osmanlı tokadını at,oda olmazsa mermeri tokatla elin nasır tutsun,alıştıktan sonra bir tokatla bile bayıltabilirsin karşındakini
Testere 8 çekilirse yardımcı oyuncu olarak seni önereceğim
keşke hapishane hayatı hakkında da bilgi verseydin.Çocuk sadece kendini savunmak istiyor, adam öldürmek istemiyor. Belki ninjutsu eğitimi falan almışsındır,bilemem. Sadece bu tekniklerin çocuk için fazla sert olduğu kanısındayım. Yine de konuyla ilgili faydalı bir link vereyim, bu noktalara iyi çalışırsa kavgada pek sorun olmayabilir buyrun linkimiz: www.aslando.com/index.php?p=3&l=1
Abi naptin ya adam oldurmicem adam diyelim geldi bana artislendi boyle kafa kafayayiz karsilikliyiz ilk neresine nasil saldiriyim oldurmeden
Hep hayalimdi bir ara omirilik sökünce büyük etkisi olurmu diye ama düşününce bile olduğu biliniyorBayanı veya erkeği insanların ortak yönü hassas noktası kafa ve çevresi. Bir kadın olduğunu varsayarsak onun kasıklarına tekme atınca pekte aşırı birşey olmuyacağından başka yere odaklanmak gerek oluyor ozaman. Birde işin kötü yanı eyer konuyu açan 18'i doldurmadıysa birisini öldürsede en hafif cezayı alıyor böylede bir sorun var tabi bu yasayı lehine kullanan çok kişi var. Aslında tutupta o çocuğu dövüceğine herkezin içinde onu rezil etse daha ağır olur piskolojik sorundan kendini jiletler
- - - Eklendi - - -
İvedik taktiğiesne esne,kulağında bir çın sesi gelsin
Oda sagir eder abi bana o an etkisiz hale getirmenin yollari lazim milletin icinde iyi bi rezil olsun
gerkmadkçe dövüşme sadece kaçınılmazsa dövüş bence kafaya vuramıyorsan kaburgalara vur ama kabe doğru gitmesin çok tehlikelidir bide ayağınla bacaklarına vur sağdan soldan çoğu insan buna dayanamıyorArkadaslar simdi boyum 167 vucudum var kalipliyim kilolu degilim ama vucudum var ama bugune bugun ettigim kavgalarda kimsenin kafasina vuramadim nasil yapabilirim yani vuramiyorum bisey engelleyor bnu nasil engellerim
gerkmadkçe dövüşme sadece kaçınılmazsa dövüş bence kafaya vuramıyorsan kaburgalara vur ama kabe doğru gitmesin çok tehlikelidir bide ayağınla bacaklarına vur sağdan soldan çoğu insan buna dayanamıyor
mesela benim boy 1.80 kafaya çok kolaylıkla vurabiliyorum özelikle çene çok can yakıyo
Zaten vur dediysek öldürmeYuzune vuramiyorum zatenpeki nasil yere yatiririm boyu 175 diyelim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?