merhaba,
söylenenleri yaptım e66 da çalıştı güzel animasyonlar var ama bende sanki çalışmıyor yani şöyle
seçeneklere basınca animasyon var klasör açarken kaparken animasyon var ama menüdeki uygulamalar üzerinde oluşan animasyon yok sizce neden kaynaklanıyor yada zaten o animasyon yok mu ?
Python yüklü değil şimdi telefonda ama yükledim baktım olmadı kaldırdım Python yine..
birde telefonu kapatıp tekrar açınca animasyon aktif olmuyor yine temalara gidip tema efektlerini kapatıp açmam gerekiyor .. bu böylemi normalde ? yada hatamı var biryerde
birde yeni animasyon varmı
teşekkürler..