Kastor UI : Menü Geçişi Değiştirme

Sponsorlu Bağlantılar

habbuj

habbuj

Üye
sağol kardeş
 


asdera

asdera

Üye
kardes kullanmadım ama eline saglık
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Son sürüm güncellemelerde çalışmayabilir.
 
scorpion11

scorpion11

Üye
keşke son sürümlerdede olsaydı yaaa.çok beğendim tema efektlerini.benim sürüm v35.0.002 (18-11-09).o yüzden hiç denemiyorum bile ama keşke olsaydı...
 

foxydl

Üye
n73 icin yapma olanagımız yokmu :(
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
N73 te çalışmaz çünkü tema efektleri seçeneği yoktur N95 son sürümde çalışmaz Z sürücüsünde eksik dosya var yeni yazılımda düzeltilebilir...
 
exmurat

exmurat

Üye
n95 8gb de calışmıyor
 

henryerdem

Üye
5320 de calısırmı arkadaslar c de skin dosyası yok ama?
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
kardeş 5320 de çalışmaz dah doğrusu mevcut sürümde çalışmaz her ne kadar Fp2 cihaz olsada ileriki sürümler tema efektlerinin olmasına çözüm olabilir ama son çıkan v6.10 sürümündede yanılmıyosam tema efektleri yok artık umudumu kestim allahtan N85 te tema efektleri var
 
mustafa110110

mustafa110110

Üye
eline sağlık kardeşim
 
kaan0

kaan0

Üye
n81 v21.0.010 sürümünde bu efektler orjinalde var.. Güncellemeyle geliyo..
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
Evet Doğrudur N81 in önceki versiyonlarında tema efektleri uygulanmıyodu son sürümünde uygulanıyo
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
bu Konuda Eskimiş Ya Çok Güzel Tema Efektleri
 

kamil_korkmaz

Üye
merhaba,

söylenenleri yaptım e66 da çalıştı güzel animasyonlar var ama bende sanki full çalışmıyor yani şöyle
seçeneklere basınca animasyon var klasör açarken kaparken animasyon var ama menüdeki uygulamalar üzerinde oluşan animasyon yok sizce neden kaynaklanıyor yada zaten o animasyon yok mu ? :)

Python yüklü değil şimdi telefonda ama yükledim baktım olmadı kaldırdım Python yine..

birde telefonu kapatıp tekrar açınca animasyon aktif olmuyor yine temalara gidip tema efektlerini kapatıp açmam gerekiyor .. bu böylemi normalde ? yada hatamı var biryerde

birde yeni animasyon varmı :)

teşekkürler..
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
merhaba,

söylenenleri yaptım e66 da çalıştı güzel animasyonlar var ama bende sanki çalışmıyor yani şöyle
seçeneklere basınca animasyon var klasör açarken kaparken animasyon var ama menüdeki uygulamalar üzerinde oluşan animasyon yok sizce neden kaynaklanıyor yada zaten o animasyon yok mu ? :)

Python yüklü değil şimdi telefonda ama yükledim baktım olmadı kaldırdım Python yine..

birde telefonu kapatıp tekrar açınca animasyon aktif olmuyor yine temalara gidip tema efektlerini kapatıp açmam gerekiyor .. bu böylemi normalde ? yada hatamı var biryerde

birde yeni animasyon varmı :)

teşekkürler..

Onun Nedeni O Değil Kardeş c2z.rmp Yaması Var Onu Kullanman Gerekiyor Maxicep Te Defalarca Verildi Ararsan Bulursun Sonra Rompatcher İle Aktif Et Auto Yap Artık Telefonu Kapatıp Açsan Bile Efektler Geri Geliyor.
 

kamil_korkmaz

Üye
teşekkür ederim
güzel paylaşım ama bir süre sonra kullandıktan sonra efektler yavaşlattığı için telefonu bende sıkıntı yaptı ve kaldırdım sanırım efekt kullanmıycam
paylaşım için tekrar teşekkürler güzel animasyonlardı benim için :)
 
fmt01

fmt01

Üye
Evet Doğrudur N81 in önceki versiyonlarında tema efektleri uygulanmıyodu son sürümünde uygulanıyo
ya 5320 fp2 ve c de skıns dosyası var bn herseyı c ye yukledıgım halde bu telde menu efktı olmuyor yardım edermısınz ltfen
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
Kardeş Bu Uygulama Sadece Tema Efektleri Seçeneği Olan Telefonlarda Oluyor Aynı Cihaz Bendede Var 100 Lerce Kez Denememe Rağmen Olmuyor Sonradan Neden Olmadığını Buldum Tema Efektleri Seçeneği Yokmuş Ondan Yani Senin Telefonda Daha Doğrusu 5320 Xm Telefonlarımızda Hiç Bir Zaman Olmayacak Bu Uygulama..
 
fmt01

fmt01

Üye
bnde sadece kayıs efktı olan bı tne buldum pytransıtıons mu ne onu yukledım :D:D:D:D:D 5800 var ona dnerım
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
bnde sadece kayıs efktı olan bı tne buldum Bunu Düzdün Yazarmısın Tam Anlayamadım Ne Demek istediğini...
 


Üst Alt