Kasmadan Maxicebe Masaüstü Görünümde Nasıl Girilir?

Sponsorlu Bağlantılar

tempestshine

tempestshine

Üye
    Konu Sahibi
Kasmadan Maxicebe Masaüstü Görünümde Nasıl Girilir?
Kasmadan Maxicebe Masaüstü Görünümde Nasıl Girilir? Opera mobile kullanınca çok kasıyor.Kendi tarayıcısından girince de kasıyor.Ama opera mobiledaki gibi değil.kasmadan girmenin yolu yok mu?
 


Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
bilgisayardan gir hiç kasmıyo :ehe
 

akinorta

Üye
bizim cihazlardan biraz zor gibi kasmadan. Kelimeyi kullanak yanlış zaten symbian da ---> "kasmadan"
 

Clendraqula

Üye
Kendı Tarayıcısından Giriyorum Hergün Kasma Olmuyor
 

Clendraqula

Üye
c7 orjinal Belle
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Özellikle RAM sorunu bunun sebebi. Ve Nokia'larda RAM yetersiz.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
tek maxicep değil nerdeyse bütün masaüstü siteler öyle tarayıcının adam edilmesi gerek
 

Clendraqula

Üye
Ben Wifi İle Giriyorum O Fark Yapıyodur Belki :)
 

akinorta

Üye
aynen çok yetersiz hem de. Oyun falan gelmiyorsa güzel hd, sebebi budur.
 
PriZm

PriZm

Üye
Özellikle RAM sorunu bunun sebebi. Ve Nokia'larda RAM yetersiz.
ram değil patron.belle deki ram optimizasyonu gayet iyi.tüm sorun işlemcinin arm11 olması ve symbian tarayıcısının kötü yazılmış olması.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
atakan25

atakan25

Üye
tarayıcı kötü zaten hatta berbat operadan hızlı ama kullanamıyorum işte
 
KxTR79

KxTR79

Üye
kasmasını biraz azaltırsın internet hızı ile.wifiden giriyosun daha yüksek mbps li internet ve daha hızlı veri yayan modemle gözle görülür fark ettirirsin :)
 


Üst Alt