bilgisayardan gir hiç kasmıyo![]()

o da doğrubizim cihazlardan biraz zor gibi kasmadan. Kelimeyi kullanak yanlış zaten symbian da ---> "kasmadan"
Kendı Tarayıcısından Giriyorum Hergün Kasma Olmuyor
c7 orjinal Belle

Ben Wifi İle Giriyorum O Fark Yapıyodur Belki![]()
ram değil patron.belle deki ram optimizasyonu gayet iyi.tüm sorun işlemcinin arm11 olması ve symbian tarayıcısının kötü yazılmış olması.Özellikle RAM sorunu bunun sebebi. Ve Nokia'larda RAM yetersiz.
Ben Wifi İle Giriyorum O Fark Yapıyodur Belki![]()
ram değil patron.belle deki ram optimizasyonu gayet iyi.tüm sorun işlemcinin arm11 olması ve symbian tarayıcısının kötü yazılmış olması.
işte dedim ya tamamen kötü yazılmasından kaynaklanıyor.
hafıza yetersiz demesinin sebebi ?
