Karşıya Giden Seste Sorun

Sponsorlu Bağlantılar

alical33

alical33

Üye
Ee bu soruna Bi çözüm bulunamadımı 256k hat deneyen oldumu
 


phantomddl

Üye
256k Hat deneyip sorunu çözülen oldu mu? Yoksa devam ediyor mu?
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Benim hattım turkcell ve simkart 128k mikrosimkart. Telefonu aldığım ilk günden beri yapıyor. Kaç defa sıfırladım ve geçen haftalarda bu sorunla ilgili olarak servise verdim ama hala aynı. Bu sorun için servise boşu boşuna vermeyin çünkü yazılım atıp geçiyorlar. Bu WP8 sisteminin yazılımsal bir sorunu bence. Mikrofonun özelliğiyle falan alakası yok. Yok mikrofon dış ses iç ses gürültü ayarını yaparkene bir şeyler oluyormuş falan hikaye. Ben çok sessiz ortamda bulunurken de bu sorunu yaşıyorum, çok gürültülü ortamda konuşurken de. Gelecek güncellemelerle umarım sorunu çözerler. Yoksa temelli çözmek bize kalacak :D
 
  • Beğen
Tepkiler: phantomddl
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Bence simkart'ın 64, 128, 256k olması ile ilgili değil.
Genel bir sorun gibi duruyor.
Aslında şebeke ile de alakalı olabilir.
Bununla ilgili bir anket açalım, en çok hangi şebekede bu sorunla karşılaşıldığını tespit edelim.
Benim hattım Avea.
Ve maalesef bende de özellikle son 1-2 aydır arada bir (sürekli değil) bu sorunu yapıyor.
Karşımdaki "sesin gelmiyor" veya "derinden geliyor" deyince sinirim bozuluyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: phantomddl, ÖEY ve OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Anket iyi fikir Özgür, bende son güncellemeden sonra iki kez oldu. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
ÖEY

ÖEY

Üye
Adaş anket fikrini ben de beğendim:oke: Ben de telefonu aldığım ilk günden beri var ama son gelen güncellemeden sonra sayısı arttı maalesef! Bugün de şansa sabahtan beri yaptığım 5 görüşmenin 3'ünde bu sorunu yaşadım. Sinirlendim açıkçası. O kadar para verip telefon alıyoruz. Her şeyine katlanıyoruz ama en basit temel telefon işlevini yerine getirirken sorun yaşayınca insanın kafasının tası atıyor valla:angry: Ufak bir ekleme, bu anket olayını genişletip daha önce yaptığımız gibi Nokia ve MS yetkililerine ulaştırabiliriz mesela:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: phantomddl ve bulutsuzgece
drakoja1

drakoja1

Üye
Üst mikrofona bant çekmeyi deneyen oldu mu çünkü ben deneyeceğim :)

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye


Üst Alt