Adaş anket fikrini ben de beğendim

Ben de telefonu aldığım ilk günden beri var ama son gelen güncellemeden sonra sayısı arttı maalesef! Bugün de şansa sabahtan beri yaptığım 5 görüşmenin 3'ünde bu sorunu yaşadım. Sinirlendim açıkçası. O kadar para verip telefon alıyoruz. Her şeyine katlanıyoruz ama en basit temel telefon işlevini yerine getirirken sorun yaşayınca insanın kafasının tası atıyor valla

Ufak bir ekleme, bu anket olayını genişletip daha önce yaptığımız gibi Nokia ve MS yetkililerine ulaştırabiliriz mesela
