Kardeşime Lumia 620 aldım ama..

Sponsorlu Bağlantılar

charmingraul

charmingraul

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşime Lumia 620 aldım ama..
Arkadaşlar
benim telefonum lumia 920 ve kardeşime de bugün hediye olarak lumia 620
aldım fakat telefonda sorun mu değil mi tam emin olamadığım 3 tane
kusur var bir yardımcı olabilirseniz sevinirim 620si olan arkadaşların
da özellikle yardımlarını bekliyorum..

1. Telefonun alt kısmındaki 3 tuşa bastığımda lumia 920nin aksine
titreşim çok kuvvetli ve bu beni rahatsız ediyor bu normal mi bir sorun
olduğunu düşünüyor musunuz normalse de bu titreşimi nasıl kısabilirim ?

2.Telefonun üst tarafında bir ışık sızması var bu bana hiç normal
gelmedi telefonu kullanırken fark edilmiyor fakat telefonu biraz öne
doğru yatırdığımda bu sızmayı görebiliyorum

3. Telefonun alt kısmındaki tuşların ışığı lumia 920 ye göre çok kısık
duruyor bu da normal midir ?

Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ediyorum :)
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
1-titreşim normal lumia920 ile 620 boyut olarak cok farkli oldugu icin 620'de titreşim daha fazla hissedilir.
2-ışık sızması derken iyi kontrol et. Arka kapagı çıkarıp ekrana yanlardan bakınca bir ışık sizmasi mi oluyor.
3-lumia920 ile lumia620'nin kapasitif sanal tuş takimlari ayni degil o yuzden farkli gelmesi normal.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede

oncel01

Üye
Merhabalar,

Az önce bendeki Lumia 620'de de ekranın üst kısmında ışık sızması farkettim ve Google'dan bu konuya eriştim. Acaba kronik bir sorun mudur?
 

IVI-Elia

Üye
Cihaz bende olmadığından bilmiyorum.Sizi bilgilendireceklerdir fakat bu sorunu ilk bir ay içinde çözmeniz çok iyi olacaktır...
 
charmingraul

charmingraul

Üye
    Konu Sahibi
Merhabalar,

Az önce bendeki Lumia 620'de de ekranın üst kısmında ışık sızması farkettim ve Google'dan bu konuya eriştim. Acaba kronik bir sorun mudur?


Sanırım öyle. Kardeşim eve gelince ben kendi telefonumdan onun telefonunun üst kısmının fotoğrafını çekerim siz de bir bakarsınız acaba ikimizin de sorunu aynı mı diye.
 
SiMoNeee

SiMoNeee

Üye



Sanırım öyle. Kardeşim eve gelince ben kendi telefonumdan onun telefonunun üst kısmının fotoğrafını çekerim siz de bir bakarsınız acaba ikimizin de sorunu aynı mı diye.
Işık sızması benim Lumia 620'de de var.Fabrika çıkışlı olabilir bu sorun :hmmm
 
charmingraul

charmingraul

Üye
    Konu Sahibi
Aslında çok da önemli bir sorun değil gibi sadece telefona aşağıdan bakınca biraz göze çarpıyor. Ben acaba sadece aldığım telefonda mı var diye merak etmiştim demek ki genel bir şeymiş..
 
flutewoddy

flutewoddy

Üye
Tam olarak nereden ışık çıkıyor bende de varda kontrol edeyim
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Genel bir durum mu
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bende boyle bir işik sizmasi yok:oke:
 
csH

csH

Üye
bi fotoğraf koysanız bende yok gibi ama belki de vardır
 
MCR Killjoy

MCR Killjoy

Üye
Işık sızması ilk parti ya da daha sonraki cihazlarda olan bir problem olabilir. Eğer sorun değilse Nokia servisinin bir ağzını ara derim.
 
SiMoNeee

SiMoNeee

Üye


Benim sol üst ve sağ alt tarafta var.Parlaklığı açınca daha çok belli oluyor.Bu yüzden garantiye vermiştim ama servis cihazda birşey yok deyip geri gönderdi
 
csH

csH

Üye


Benim sol üst ve sağ alt tarafta var.Parlaklığı açınca daha çok belli oluyor.Bu yüzden garantiye vermiştim ama servis cihazda birşey yok deyip geri gönderdi

hmmm bunun gibiyse bende yok o zaman :D
 


Üst Alt