charmingraul
Üye
Kardeşime Lumia 620 aldım ama..
Arkadaşlar
benim telefonum lumia 920 ve kardeşime de bugün hediye olarak lumia 620
aldım fakat telefonda sorun mu değil mi tam emin olamadığım 3 tane
kusur var bir yardımcı olabilirseniz sevinirim 620si olan arkadaşların
da özellikle yardımlarını bekliyorum..
1. Telefonun alt kısmındaki 3 tuşa bastığımda lumia 920nin aksine
titreşim çok kuvvetli ve bu beni rahatsız ediyor bu normal mi bir sorun
olduğunu düşünüyor musunuz normalse de bu titreşimi nasıl kısabilirim ?
2.Telefonun üst tarafında bir ışık sızması var bu bana hiç normal
gelmedi telefonu kullanırken fark edilmiyor fakat telefonu biraz öne
doğru yatırdığımda bu sızmayı görebiliyorum
3. Telefonun alt kısmındaki tuşların ışığı lumia 920 ye göre çok kısık
duruyor bu da normal midir ?
Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ediyorum
benim telefonum lumia 920 ve kardeşime de bugün hediye olarak lumia 620
aldım fakat telefonda sorun mu değil mi tam emin olamadığım 3 tane
kusur var bir yardımcı olabilirseniz sevinirim 620si olan arkadaşların
da özellikle yardımlarını bekliyorum..
1. Telefonun alt kısmındaki 3 tuşa bastığımda lumia 920nin aksine
titreşim çok kuvvetli ve bu beni rahatsız ediyor bu normal mi bir sorun
olduğunu düşünüyor musunuz normalse de bu titreşimi nasıl kısabilirim ?
2.Telefonun üst tarafında bir ışık sızması var bu bana hiç normal
gelmedi telefonu kullanırken fark edilmiyor fakat telefonu biraz öne
doğru yatırdığımda bu sızmayı görebiliyorum
3. Telefonun alt kısmındaki tuşların ışığı lumia 920 ye göre çok kısık
duruyor bu da normal midir ?
Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ediyorum




