Karabasan Nedir? Nasıl Kurtulunur ?

Sponsorlu Bağlantılar

greenmile

greenmile

Üye
ben küçüktüm bizim bir komşu vardı kadın evde otururken tavana bakardı görüyor musun derdi?Biz evin önünde oynardık koşarak evinden kaçar sağa sola koşardı.Sonrasında düzeldi ama

yine aynı mahalle de bir çocuk vardı.Oturduğum apartmanın yanında ufak bir gölet var,çocuk gece karanlıkta gölün karşısını gösterip geliyorlar kaçın kaçın diye bağırıyordu

bense yine küçüktüm yattığımda büyük binadan atıyorlarmış gibi oluyordum kurtulmak istiyor,kurtulamıyordum ama uykuda değil eminim yani uykuda olmadığımdan sonra birkaç kez daha başıma geldi sonrasında yaşamadım böyle birşeyi

Bi arkadaşım vardı 1999 depreminde aynı sınıftaydık.Onunda annesinin başına deprem öncesi gece bir kadın gelmiş balkonda namaz kılmış ne derece doğru bilmiyorum.
 


Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
greenmile: Benim yaşadıklarım gibi şeyler yaşamışsın. Yani acaba o zaman çok mu hayal ediyorduk :D

ilginç..
o uykunun yarısında uyandığın ve prize şarj takmaya çalışan adam görmen vs.. rüya olmasın :hmmm:ehe

Yok değil, şimdi bile tasvir edebiliyorum, rüya olsa mutlaka unuturdum, şimdi bile herşeyiyle hatırlıyorum. Yani o an ne kadar zor durumda olduğumu bile hissediyom şimdi. Rüya olsa böyle hissetmezdim :D
 
greenmile

greenmile

Üye
genelde çok yorgun olduğum zamanlarda oluyordu ki 13-14 yaşlarındaydım o sıralarda.Başımı yastığa koyuyorum bi kaç saat uyumak için gözler açık heryeri görüyorsun anne diye bağırmak istiyorum sesim çıkmıyor o derece o zamanlar bi kaç kez yaşamıştım bu durumu
 
X_MaN_YaK

X_MaN_YaK

Üye
Abi onu kıstırıp şaplağı yapıştırdığınız zaman bir daha gelmiyor tecrübeye dayalı.
 
MAFİA.

MAFİA.

Üye
Bir nevi piskolojik sorun,genel olarak standart tezi yok.
Hayatımda 1 kez başıma geldi,yanı başım da lağım faresi olduğunu sandım.
Bıyıklarını ve nefesini hissetmiştim,sonra yataktan zıpladım.

Tek sebebi var aslın da günün stresi ve kafanızda yoğunlaştırdığınız derin düşünce.
 


Üst Alt