greenmile
Üye
ben küçüktüm bizim bir komşu vardı kadın evde otururken tavana bakardı görüyor musun derdi?Biz evin önünde oynardık koşarak evinden kaçar sağa sola koşardı.Sonrasında düzeldi ama
yine aynı mahalle de bir çocuk vardı.Oturduğum apartmanın yanında ufak bir gölet var,çocuk gece karanlıkta gölün karşısını gösterip geliyorlar kaçın kaçın diye bağırıyordu
bense yine küçüktüm yattığımda büyük binadan atıyorlarmış gibi oluyordum kurtulmak istiyor,kurtulamıyordum ama uykuda değil eminim yani uykuda olmadığımdan sonra birkaç kez daha başıma geldi sonrasında yaşamadım böyle birşeyi
Bi arkadaşım vardı 1999 depreminde aynı sınıftaydık.Onunda annesinin başına deprem öncesi gece bir kadın gelmiş balkonda namaz kılmış ne derece doğru bilmiyorum.
yine aynı mahalle de bir çocuk vardı.Oturduğum apartmanın yanında ufak bir gölet var,çocuk gece karanlıkta gölün karşısını gösterip geliyorlar kaçın kaçın diye bağırıyordu
bense yine küçüktüm yattığımda büyük binadan atıyorlarmış gibi oluyordum kurtulmak istiyor,kurtulamıyordum ama uykuda değil eminim yani uykuda olmadığımdan sonra birkaç kez daha başıma geldi sonrasında yaşamadım böyle birşeyi
Bi arkadaşım vardı 1999 depreminde aynı sınıftaydık.Onunda annesinin başına deprem öncesi gece bir kadın gelmiş balkonda namaz kılmış ne derece doğru bilmiyorum.


