fan61atik
Üye
Kampanya hiç başlamasın istiyorum
merhaba arkadaşlar
şimdi benim internet hakkım vardı gezinirken bir yere tıkladım model club adında bi kampanyaya başvurmuşum (istemediğim halde). hattımda 14.4 tl olmadığı için üyeliğim başlamadı diye mesaj geldi.
şimdi kontör yükleyince kontörlerimi alacak ben hiç almamasını istiyorum nasıl bu tarife başlamaz ??? lütfen yardım edin bide turkcellin online işlem merkezinde görünmüyo.
yardımcı olan herkesten şimdiden Allah Razı Olsun ...
şimdi benim internet hakkım vardı gezinirken bir yere tıkladım model club adında bi kampanyaya başvurmuşum (istemediğim halde). hattımda 14.4 tl olmadığı için üyeliğim başlamadı diye mesaj geldi.
şimdi kontör yükleyince kontörlerimi alacak ben hiç almamasını istiyorum nasıl bu tarife başlamaz ??? lütfen yardım edin bide turkcellin online işlem merkezinde görünmüyo.
yardımcı olan herkesten şimdiden Allah Razı Olsun ...
