KaiOS'da WhatsApp desteği sona erdi

Sponsorlu Bağlantılar

Cadillac34

Üye
Signal daha iyi bir seçenek olarak duruyor. Telegram da güvenilir değil, şifreleme yok. WhatsApp son birkaç yılda çok saçmaladı ama çok da mühim değil, işini gör geç.
WhatsApp kullanmıyorum zaten. Gerek görmüyorum, durmadan çöken uygulamadan ne hayır gelir ki?
 


PALA.

PALA.

Üye
WhatsApp kullanmıyorum zaten. Gerek görmüyorum, durmadan çöken uygulamadan ne hayır gelir ki?
İşimi görüyorsa hayrı bu kadar zaten. Bende o tarz sorunlar yok. Android sürümünüzle uyumsuz olabilir. Hocam senin cihazda sorun vardır.
 

Cadillac34

Üye
İşimi görüyorsa hayrı bu kadar zaten. Bende o tarz sorunlar yok. Android sürümünüzle uyumsuz olabilir. Hocam senin cihazda sorun vardır.
Çökme sorununu genel olarak söyledim. Benlik sorun değil.
 

Dobraokuyucu

Üye
    Konu Sahibi
bende telegrama ayar oluyorum gizlilik gizlilik diyor telefon olmadan hesap actirmiyor WhatsApp en azından kökünden satıyor acigada söylüyor
 
PALA.

PALA.

Üye
Çökme sorununu genel olarak söyledim. Benlik sorun değil.
Bende randıman sorunu olmadıkça güncelleme pek yapmıyorum, işe yarar bir yenilik ve güvenlik özelliği gelirse güncelleme yaparım, hiç çöktüğünü görmedim desem yeridir.
 

Cadillac34

Üye
Ne zamandan beri kullanmadım. Belki 10 seneye yakındır. WhatsApp konusunda bilgim yok. İlgi alanıma girmiyor artık. Kullanan düşünsün.

Telegram'da güvenlik açığı var mı yok mu o konuda fikir sahibi değilim. Ama şuana kadar sorun yaşamadım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dobraokuyucu
PALA.

PALA.

Üye
Ne zamandan beri kullanmadım. Belki 10 seneye yakındır. WhatsApp konusunda bilgim yok. İlgi alanıma girmiyor artık. Kullanan düşünsün.

Telegram'da güvenlik açığı var mı yok mu o konuda fikir sahibi değilim. Ama şuana kadar sorun yaşamadım.
WhatsApp iyi çalışıyor. Telegramda bir ara güvenlik doğrulaması atlatılıyordu. Örneğin sen telegram kullan mıyorsun, ben senin numaranla oturum açıp kullanıyorum, sonra sen oturum açmak istediğinde ben onay kodunu sana vermiyorum. Senin numaranla her türlü saçmalığı yapmak serbest... Ta ki sen durumu ayıp, hattı kapattırana kadar. Yani bu yüzden hattını kapattıranlar oldu. Telegramda birinin seni eklemesine bile gerek yok, geçen bir işimiz vardı, bilgi grubuna yoldan geçen +18 içerik yüklüyor, arama çubuğuna şehir adını yaz, eskort ilanları da çıkıyor yani telegramda gruplara önüne gelen dalabiliyor, ne kimlik var, ne numara, dikkatli olun. Arada telegram hesabınızın aktif olduğunu kontrol edin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cadillac34

Cadillac34

Üye
WhatsApp iyi çalışıyor. Telegramda bir ara güvenlik doğrulaması atlatılıyordu. Örneğin sen telegram kullan mıyorsun, ben senin numaranla oturum açıp kullanıyorum, sonra sen oturum açmak istediğinde ben onay kodunu sana vermiyorum. Senin numaranla her türlü saçmalığı yapmak serbest... Ta ki sen durumu ayıp, hattı kapattırana kadar. Yani bu yüzden hattını kapattıranlar oldu. Telegramda birinin seni eklemesine bile gerek yok, geçen bir işimiz vardı, bilgi grubuna yoldan geçen +18 içerik yüklüyor, arama çubuğuna şehir adını yaz, eskort ilanları da çıkıyor yani telegramda gruplara önüne gelen dalabiliyor, ne kimlik var, ne numara, dikkatli olun. Arada telegram hesabınızın aktif olduğunu kontrol edin.
O dediğin şeyler Twitter'da paylaşılıyor. Ama Telegram grubu açıp Twitter'da grup linkini paylaşıyorlar. O konuda haklısın, güvenlik zaafiyeti var. Ama bana sürekli numaramın doğruluğunu test etmek için bildirim geliyor profilime. Belki de güvenlik doğrulaması olabilir.
 
  • Düşünceli
Tepkiler: PALA.
PALA.

PALA.

Üye
O dediğin şeyler Twitter'da paylaşılıyor. Ama Telegram grubu açıp Twitter'da grup linkini paylaşıyorlar. O konuda haklısın, güvenlik zaafiyeti var. Ama bana sürekli numaramın doğruluğunu test etmek için bildirim geliyor profilime. Belki de güvenlik doğrulaması olabilir.
Twitterla alakalı değil, dikkatli olmak lazım, arada açık oturumları kontrol edin, sadece kullandığınız cihazlarda oturum açık kalsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cadillac34

Cadillac34

Üye
İki telefonda oturumlar açık. Diğerleri kapalı. Etkin olmayan oturumlar kapalı telefonlarda aktif değil, otomatik ayarı var zaten.
 
  • Beğen
Tepkiler: PALA.

Dobraokuyucu

Üye
    Konu Sahibi
Telegram değil ama konu siz rahatsız olmayın :zong:
 
  • Beğen
  • Düşünceli
Tepkiler: Cadillac34 ve PALA.
PALA.

PALA.

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Dobraokuyucu, MAERKEK ve Cadillac34

Cadillac34

Üye
Konu yine başka yerlere kaydı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dobraokuyucu
PALA.

PALA.

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Cadillac34 ve Dobraokuyucu

Cadillac34

Üye
Konu bitti çünkü, WhatsApp desteği bitmiştir, yine geçmişte olduğu gibi çözüm olarak WhatsApp kullanmak için yeni cihaz alın diyorlar.
Fr.im çalışıyorsa kullanılabilir.
 
  • Şaşırdım
Tepkiler: Dobraokuyucu

Benzer Konular

ANIL
Cevap
25
Görüntüleme
4K
m542tf
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
725
Doğuş Pertez
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
3K
Doğuş Pertez


Üst Alt