K750i olan herkes baksın Dikkat!

Sponsorlu Bağlantılar

D@NGE®KML

Üye
    Konu Sahibi
K750i olan herkes baksın Dikkat!
benim arkadasimin arkadasi benim telefona bir kod yazdi ve telefonun sesi iki katina cikti.ama bana soylemedi.kendisinde k700 vardi kodu yazinca k750 sesine epeyce yaklasti.
kodu bilen varsa soyleyebilir mi?
 


Exalans

Exalans

Üye
öyle bişey olmaz dostum ya yanlışlık olmasın
 
mymoon

mymoon

Üye
Hade canım artık öle bşey olabilir mi?Varsa bile nasl yapılıo acaba:)Ama yoktur yaw insanın inanası gelmiyo:bilmem:
 
kikaksk

kikaksk

Üye
eheh olmaz öle bişey büyümü yaptı senın arkadsaşın ...
 
Lion Heart

Lion Heart

Üye
olsa bile hoparlör patlar...
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Saçma.. :ok2:

Donanımsal bir problem bu,k750 nin ses çıkışı zaten süper 2 kat oldugu an düşü

nemem ve bu olay olsa bile içerden parçanın değişimi ile olur,arkadaşın eko

ayarı yapmış olmasın
 

D@NGE®KML

Üye
    Konu Sahibi
yaw gozuumn onunde yaoti eko ayarlarida sonunna kadar doluydu ztn bisey yapti ses daha fazla cikmaya basladi.ondada k700 war di o ayari yapinca onun sesi k750 sesine yetisti
 
fbcagdas

fbcagdas

Üye
arkadasın seni bir güzel keklemiş
 
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
o nasıl arkadaşmış öyle söylesin bize yapalım
 

cagataybas

Üye
o kod değil arkadasım. simdi dediklerimi yapın. yukarı tusuna basarak mp3 player'a girin. bir sarkı calmaya baslayın ve ekolayzır ayarlarının hepsini en yukarı kadar dayayım. sonra geri tusu ile mp3 player'ı kapatın. sonrada ana ekranda yine yukarı tusuna basıp mp3 player'a girin. bu seferde sarkıyı baslatmadan megabass'ı secin. sonra parcayı baslatın. işte size yuksek ses. bu kadar yaa ne ugrasıyorsunuz... hadi kolay gelsin!!!! ;)
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
olsa benim haberim olur bence yoktur
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Ya işde biri kuyuya taş atıo .....
 

ERECEP

Üye
o senin ekolayzırı kaldırmıstır arkadasın senı keklemıs
 
danger03

danger03

Üye
samsung da kod girerek oluyor, ama sony ericcson da ilk kez duydum varsa bizde yapalım ama sanmıyorum :yuru
 
ollii

ollii

Üye
Arkadaşın galiba seninle eğlenmiş. öyle bişi yoktur:nono:
 

katranci

Üye
k750 nin sesini beğenen varmı? nokıaların samsungların yanında vızıltı kalıyor
:utan

--------------- Ekleme ---------------

eko yu açınca yükseliyor ama oda sesi bozuyor:(
 

ulas1986

Üye
butun kodlari biliom öle bisi yok :)
 

crazy58_li

Üye
ben kendim k750 i kullanıyorum eger sesi yükseltmek istiosan zil sesine gir kendine bi müzik seç ve zil sesi seviyesine gir * ve # tuşuna bas kolaysa bu sese yetişsin
 

000011110000111

Üye
Hade canım artık öle bşey olabilir mi?Varsa bile nasl yapılıo acaba:)Ama yoktur yaw insanın inanası gelmiyo:bilmem:

ÖYLE DEMEYİN VAR AMA bilenlerde söylemiyo benim arkadaşta samsungun sesini yükseltiyo şifreyazarak da o şifreyi bulması sorun
 

P0LiP

Üye
KarDeş o arkadaşın zil sesini dinletmiştir Diğer Türlü o kadar ses çıkmaz
 


Üst Alt