JVKC1 ile gelen degisikler

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

lider

Üye
    Konu Sahibi
JVKC1 ile gelen degisikler
1.arkadaslar oncelikle telefonumda sarj problemi vardi toptan hallolmus yani cp modda dahi dursa 4 gun cok rahat gidiyor muzi8k dinlemem oyun ve internet dahil
2. sarj yuzde 15 in altina dusunce dusuk pil uyarisi gitmis sonuna kadar rahat rahat kullanablirsiniz
3. wifi cok daha iyi cekiyor ve cektigi kadar dis gosteriyor artik ;)
sizin gozlemleriniz nedir arkadaslar bu arada benim oyun oynarken olan donma hala bazi oyunlarda mevcuttur
 


osman83

Üye
Spoofta gitti buda bizim - miz
 
muhbar

muhbar

Üye
1.arkadaslar oncelikle telefonumda sarj problemi vardi toptan hallolmus yani cp modda dahi dursa 4 gun cok rahat gidiyor muzi8k dinlemem oyun ve internet dahil
2. sarj yuzde 15 in altina dusunce dusuk pil uyarisi gitmis sonuna kadar rahat rahat kullanablirsiniz
3. wifi cok daha iyi cekiyor ve cektigi kadar dis gosteriyor artik ;)
sizin gozlemleriniz nedir arkadaslar bu arada benim oyun oynarken olan donma hala bazi oyunlarda mevcuttur

4 gün mü gidiyor şarjı? İnanamıyorum benimki en fazla 2 gün gidiyor. Birde oyun oynuyorum yazmışsın nasıl oluyor anlamıyorum gerçekten. Ekran ışığın birde mi yoksa? Ben 3gyi kapıyorum ekran ışığı 6-7 de 2 gün anca götürüyorum oda oyun oynamazsam .Tabi GPS de kapalı.
Push mailim açık yani hem gmail hem hotmail. Acaba o kadar etkiler mi?

Bu arada batarya %5 e gelince uyarıda bulunuyor ve ışığı azaltıyor.
 
korfare

korfare

Üye
1.arkadaslar oncelikle telefonumda sarj problemi vardi toptan hallolmus yani cp modda dahi dursa 4 gun cok rahat gidiyor muzi8k dinlemem oyun ve internet dahil
2. sarj yuzde 15 in altina dusunce dusuk pil uyarisi gitmis sonuna kadar rahat rahat kullanablirsiniz
3. wifi cok daha iyi cekiyor ve cektigi kadar dis gosteriyor artik ;)
sizin gozlemleriniz nedir arkadaslar bu arada benim oyun oynarken olan donma hala bazi oyunlarda mevcuttur
cp modda oyun, internet ve müzik olduğu halde şarjın 4 gün gitmesi bana pek mantıklı gelmiyor. Şimdiye kadar bunu bir tek senden duydum. Eğer birçok kişide böyleyse ben hemen telpaya yollayayım.

JVKC1'in bendeki eksilerini söyleyeyim. kameradaki açık hava görünürlüğünün ve video klip izlemede renk tonu ayarının etkisizi olması.
 

enis2005

Üye
Sevgili arkadaşlar benim telefonda S8500XXJL2 yüklü. bu JVKC1 BU VERSİYONDAN ÜSTÜN MÜ YÜKLEMELİMİYİM ACİL CEVAP VERİRSENİZ SEVİNİRİM..
 
erem.qns

erem.qns

Üye
bnm 1 gün bile gitmio..
%98 iken bi 10 dk takılım nette %88 oluo şarj.
Berbat bi durum. Galaxy S veya Galaxy S II almayı dusunuyorum. Bada cacık
 

gizli99

Üye
ben ekran ışığını en düşüğe getiriyorum, bana göre yeterince parlak oluyor.
3G yi ihtiyacım olduğunda açıyorum, diğer zamanlarda kapalı.
GPS konumlandırmalar kapalı, Wifi ve bluetooth da kapalı.
çok oyun filan oynamam, normal bir kullanıcıyım.
şarjım 3-4 gün gidiyor.
 

veev

Üye
4 Gün müü :hmmm
 
xavxmaxi

xavxmaxi

Emekli Yönetici
Benimki de 3-4 gün gidiyor "gizli99" la aynı nerdeyse ben 3g yi hiç kullanmıyorum, wifi samsung apps e girersem açıyorum,başka ihtiyacım olmuyor.Müzik dinlemem haftada 2,5 saati geçmez,oyun da pek oynamam sayılır.Ama çok mesajlaşırım.
 

rage_dust

Üye
arkadaşlar 3g wifi vs. kullanmayacaksanız bu telefonu neden aldınız anlamıyorum...benim ki de 1 gün bile dayanmıyor...
 

cattr70

Üye
Push mail (activesync) oldukça fazla etkiliyor. Onun yerine normal aralıklarla mail indirme seçeneğini kullanmak daha iyi sonuç veriyor pil açısından...
 

ersinkiraz

Üye
ya bi sorum olucak ben JVKC1 e yukseltmek istiyorum kieste guncellemeyi buluyor ama kieste tam yuklemeye baslarken baglanti koptu diyor acaba sorun nerde bi yardimci olurmusunuz
 
StriqeR

StriqeR

Üye
Ben PC'nin Heryerini Amerikaya bağladım Yani dilleri filan, öyle yüklendi ama Kies'e gördürmeyi ne yaptıysam başaramadım.
 
xavxmaxi

xavxmaxi

Emekli Yönetici
Ben PC'nin Heryerini Amerikaya bağladım Yani dilleri filan, öyle yüklendi ama Kies'e gördürmeyi ne yaptıysam başaramadım.


forumda vardı ancak bulamadım..kies açıkken telefon da bağlı olsun, bilgisayarıma sağ tıklatıp yönet>aygıt yöneticisi, orada evrensel seri.. onun altında samsungla ilgili birşey olması lazım onu kaldırın kiesi kapat telefon kablosunu çıkartıp yeniden tak driverları yükleyecek,sonra kiese bağlanabilirsin
 
StriqeR

StriqeR

Üye
Teşekkür Ederim Kardeşim Sonunda oldu :))
 
viranufuk

viranufuk

Üye
ya rkadaşlar kendiliğinden nete bağlanıyor 3g sürekli download yapıyor daha önce yok tu böyle bi şey bütün uygulamlar kapalı acaba activesync ile ilgisi varmı çözümü varmı
 

mevlutcan

Üye
1.2 sürümüne geçen arkadaşlar lütfen bilgilendirin;
1.0'da bir çok menüdeki "geri" tuşunun eksikliği giderilmiş mi?
1300 mesaj saklama olayında bir değişiklik var mı?
GPS konum bulmada bir iyileşme söz konusu mu?
Dolphin web browser'da nasıl bir gelişme var?

not: ben hala 1.0 kullanıyorum. Ekran parlaklığım 1, 3G açık, konum servisleri wi-fi ve bluetooth sürekli kapalı fakat günde ortalama 5-6 arama (toplamı 20 dakikayı anca bulur) ve ortalama 30 mesaj atmama rağmen şarjım kılı kılına 2 gün gidiyor. (widget fln yok)
bende bir iyileşme olabilir mi?
 
StriqeR

StriqeR

Üye
Şuan Denk gelen sadece Dediğin gibi geri tuşu yok yalnız, orta tuşa basınca açık kalmıyor (:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt