[JB][4.1.2]G-wonder Rom

Sponsorlu Bağlantılar

-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Tam belli bir vakti olmasa da yakında gelir
 


emrah166

Üye
Emre kardesim yaptiginiz rom galaxy w de kullandigim en performansli rom senin sayende en saglam oyunlari bile oynadim (mostwanted dead trigger 2 asphalt 8 ) cok tesekkurler romun ikinci versiyonunda ne gibi yenilikler olacak acaba ?
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Sadece benim değil arne coucheron'un cok büyük katkısı var yine de sağolun :) yeni versiyonda çok da farklı şeyler olmasa da değişiklikler olacak ama kullanıcılar istekleri belirtirse bunları belirlemek çok daha kolay olur :oke:
 
ilteberaksoy

ilteberaksoy

Üye
Emre kardesim yaptiginiz rom galaxy w de kullandigim en performansli rom senin sayende en saglam oyunlari bile oynadim (mostwanted dead trigger 2 asphalt 8 ) cok tesekkurler romun ikinci versiyonunda ne gibi yenilikler olacak acaba ?
Ama bende asphalt feci kastı yav
 

emrah166

Üye
Ben gayet akici oynadim ama uzerinde seeder vardi kernel ve script vardiHocam music programini kaldirabilirsek onun yerine poweramp gibi programlar koyabilirseniz harika olur
 
  • Beğen
Tepkiler: ilteberaksoy ve Wolf389
Wolf389

Wolf389

Üye
Hangi kernel ve script
 

emrah166

Üye
HoneyX-turbo kernel ve supremacy script v3
 
Wolf389

Wolf389

Üye
HoneyX-turbo kernel yuklerken 50 120 150 olmasi gerekirken o sonuncuda 150 cikmiyor yanlis bise yukledim rom coktu sonra tekrar yuklemeye callisirken o 150 cikmiyordu sonuncuda 120 cikiyor onceden bole bir sorun yoktu
 

emrah166

Üye
Ben oyle bir sorunla karsilasmadim kardesim 50-120-150 seklinde yaptim oldu
 
Wolf389

Wolf389

Üye
İste bnde o sondaki 150 cikmiyor onun yerine 120 yaziyor ama onceden bole bit sorun yoktu@emrah166 sana zahmet es dosya yoneticisinden swap diye aratirmisin bnde bayagi dosya cikiyoda one gore bi sileyim fotografini cekip buraya atarsan sana zahmetArkadaslar turboboost kerneli yuklerken system swap bolumunde free 141 mb yaziyor ondan 150 yi secemiyormusun bunu nasil duzeltevilrmSorun cozdum yukledigm touchwiz yuzundenmis
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
+Furkan

+Furkan

Üye
-Emre hocam romun harika fakat

Mesajlaşmayı acarken telefon tuğla gibi oluyor ozellikle bide muzik acıksa kilitleniyor.

Edit : Yukleme duzgunce yapıldı hic bir islem atlanmadı
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
-Emre hocam romun harika fakat

Mesajlaşmayı acarken telefon tuğla gibi oluyor ozellikle bide muzik acıksa kilitleniyor.

Edit : Yukleme duzgunce yapıldı hic bir islem atlanmadı

bende 2 saniyede açılıyor mesajlaşma ? başka ek olarak bir şey kurdun mu ya da swap falan yaptın mı ?
 
+Furkan

+Furkan

Üye
Hayır hocam ek olarak hiç bir şey kurulu değil aksine greenifyle herşeyi uyuttum muzik acıkken gelen mesaja dokunduğumda muzik duruyo telefon 5-10 sn donmanın ardından anca kendine geliyo. Gecis animasyonunda kasma ve mesajlasmada kesilen muzik dısında rom tek kelimeyle mu-kem-mel! :)
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Malesef bu sorunların hiçbiri romla alakalı değil ama senin hafıza kartınla alakalı olabilir. Benim kartım 16 gb class 10 oyun oynarken bile müzik dinleyebiliyorum hoş eski kartım class 4tü onda bile sorun olmuyordu
 
+Furkan

+Furkan

Üye
4 gb kartla kasar mı ki hocam
 
tcfb

tcfb

Üye
Kardeşim romu hafif yapman iyi olacak diye düşünüyorum . statusbarıda performansı çok etkilemiyosa saydam yapsan iyi olur . orjinal trebuchet sıkıcı yine light bir launcher iyi olacaktır . çok fazla söylenecek bişey yok
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Kartının n kadar dolu olduğuna ve hızına bağlı (marka/model/class ne?)@tcfb haklısın trebuchet yerine touchwiz kurmuştum ama önerin varsa alabilirim saydam status bar için biraz uğraşmam gerek ama yaparım heralde :ehe
 
+Furkan

+Furkan

Üye
2.5 gb dolu olması lazım @-Emre :)

Kartım Toshiba hocam
 
-aLoNeDarK-

-aLoNeDarK-

Üye
Şuan 8gb class4 sandisk hafiza kartim var 700 mb bos alanim var bu perfonmasi etkilermi dusermi?
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Aynı benim eski sdcardım :D bu romda sdswap yaptığımız için hafıza kartının hızlı olması çok şeyi etkiliyor :ehe ama dikkat edin sdswap (hafıza kartı ile telefon kartı yer değiştirme) ram swap değil.
2.5 gb dolu olması lazım @-Emre :)

Kartım Toshiba hocam

Class?
 

Benzer Konular

ByBlaCk4
Cevap
30
Görüntüleme
3K
BraveHeart1923
omer2546
Cevap
17
Görüntüleme
2K
en-sel
-Emre
Cevap
542
Görüntüleme
38K


Üst Alt