Ama bende asphalt feci kastı yavEmre kardesim yaptiginiz rom galaxy w de kullandigim en performansli rom senin sayende en saglam oyunlari bile oynadim (mostwanted dead trigger 2 asphalt 8 ) cok tesekkurler romun ikinci versiyonunda ne gibi yenilikler olacak acaba ?
-Emre hocam romun harika fakat
Mesajlaşmayı acarken telefon tuğla gibi oluyor ozellikle bide muzik acıksa kilitleniyor.
Edit : Yukleme duzgunce yapıldı hic bir islem atlanmadı
bu romda sdswap yaptığımız için hafıza kartının hızlı olması çok şeyi etkiliyor
ama dikkat edin sdswap (hafıza kartı ile telefon kartı yer değiştirme) ram swap değil.
2.5 gb dolu olması lazım @-Emre
Kartım Toshiba hocam
