[JB][4.1.2]G-wonder Rom

Sponsorlu Bağlantılar

Wolf389

Wolf389

Üye
yarar tabi de onlar çok büyük oluyo bence powerbank gibi bişey daha mantıklı
peki hocam bulursam almayı düşünüyorumEmre hocam bide beyaz kaplamalar sorunu ise araba felan sürerken bi yer beyaz oluyor biraz ilerliyosun geçiyor öle bişey ama Gladiator romunda öle bi hataya rastlamadım
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre


-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
neden kaynaklandığını bilmiyorum ama geliştirici seçeneklerindeki ayarlara bir göz atın derim
 
ilteberaksoy

ilteberaksoy

Üye
Bu arada solemeden edemicem replika s4 aldim antutu 28000 :)
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar bu videoyu ben hazirlamadim. Yoruma bakarsanız zaten anlarsınız :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Bysalih41
CasuS_87

CasuS_87

Üye
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness ve -Emre
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Gerçekten güzel bir rom :) şarj konusunda sıkıntı yaşamıyorum pek. Arada mesajlaşma durdu vb. küçük hatalar oluyor ama kullanıma engel değil :) tekrar teşekkürler :)

Wipe cache ve wipe dalvik cache yapmayı deneyin çünkü hiç bir uygulama durdu hatası vermiyor normalde :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: CasuS_87
Wolf389

Wolf389

Üye
Wipe cache ve wipe dalvik cache yapmayı deneyin çünkü hiç bir uygulama durdu hatası vermiyor normalde :oke:
evet hata vermiyorArkadaşlar Gladiator romunda Şarz %99 doldu uyarısı veriyor romlamı alakılıdır çünkü daha önceden böyle bi hata yoktu
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre

lavasoft95

Üye
evet hata vermiyorArkadaşlar Gladiator romunda Şarz %99 doldu uyarısı veriyor romlamı alakılıdır çünkü daha önceden böyle bi hata yoktu
Romdan bataryayi korumak icin tam sarj olmasi onlenmis olabilir
 
Wolf389

Wolf389

Üye
Arkadaşlar Gladiator romunda telefon kapanınca şarz göstergesi yükleniyor ama bişey gelmiyor G-wonderdada varmı sorun oan göre geçicemde
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
g-wonder backup değil bu yüzden hiç bir uyumsuzluk sorunu yok
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred ve Bysalih41
Wolf389

Wolf389

Üye
g-wonder backup değil bu yüzden hiç bir uyumsuzluk sorunu yok
Hocam batarya kalibre ediyodum gösterge lazımdı ama çalışmıyo bnde 2-3 saat daha fazladan bekliyim o zaman garanti dolar dedim eğer v2 de bu sorunlar geçmezsse G-wonder a geçerim
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
anlamadım :(
 

lavasoft95

Üye
Hocam batarya kalibre ediyodum gösterge lazımdı ama çalışmıyo bnde 2-3 saat daha fazladan bekliyim o zaman garanti dolar dedim eğer v2 de bu sorunlar geçmezsse G-wonder a geçerim
Bende şimdi geçtim GLadiatORe ilk izlenimlerim gayet akıcı daha hata almadım.
 
tcfb

tcfb

Üye
Kardeşlerim bende wonder'a her an veda edebilirim :(
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
spazmol

spazmol

Üye
Telefonun ana hafızasına nasıl ceviriyorduk benim hafıza kartı ful da :D
 

Benzer Konular

ByBlaCk4
Cevap
30
Görüntüleme
3K
BraveHeart1923
omer2546
Cevap
17
Görüntüleme
2K
en-sel
-Emre
Cevap
542
Görüntüleme
38K


Üst Alt