Japonların Kopya Çekme Yöntemi !!

Sponsorlu Bağlantılar

erdi92

erdi92

Üye
Bunu kesinlikle denemeliyim
 


CanceR

CanceR

Üye
zuahahah güzel bi yöntem uygulamak lazım :D
 
unal19

unal19

Üye
bizim kopyalar o kagıda sıgmaz biz genede önce biraz çalışalım
 
tanso

tanso

Üye
manyak bir yöntem
 
FerreT

FerreT

Üye
    Konu Sahibi
Baya eski bi yöntem..06 dan kalma artık japonlar digital ortamda kopya çekiyor :)
 
rsxlmz

rsxlmz

Üye
yav bu japonlar harbiden kafayı yemiş mükemmel bi sistem.ama gel gör ki benim üniversite yeni bitti şeytan diyorki sıfr bu sistemi denemek için rastgele bi sınava gir
 
bora006

bora006

Üye
Kopyada resmen çağ atlamışlar... Helal olsun :D
 
Hardter

Hardter

Üye
japon abi yapıyor
 
corlulu

corlulu

Üye
Süperin ötesi bişey ya 10 numara ama artık öğrencilik bitti
 
tolgalatas

tolgalatas

Üye
beyler ben yaptım oldu ama bunu sınavda yapacam valla onada sitil vermiş kola kutusuna yapıştır gir sınava
 
qurbuz

qurbuz

Üye
ehueheheuheu
 
red_dragon_70

red_dragon_70

Üye
adamlar uçmuş yaw
 

cirkinn

Üye
vaybe bundan sonra derslerim zayıf olmayacak fizik kimya biyoloji
 

Benzer Konular



Üst Alt